Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

ΤΩΝ ΞΕΥΡΑΚΩΤΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ



αίμα στάζει στην καρδιά μου...

και μου παγώνει το ψέμα σου τα δάκρυά μου..

πατέρα θεέ του αδελφου μου....το ψέμα μου είσαι εσύ???

====

ο πόνος είναι η οργή μου.

και η αγάπη το σπαθή....

και η αλήθεια η φωτιά του ουρανού.

===

φήγε μαυρο!!!!

φήγε να χαθείς,

να πάς στα τάρταρα στο τέλος της γραμής,

και να μήν σε ξαναδούνε μάτυα σάν και τα δηκά μου!!!

====

το ψέμα σου νύχτα,

στην δύση την ιεροσύνη σου κήτα!

εγω ειμί η αλήθεια...

και σου έχω μαχέρια απο φωτιά.

============

και καιω το ψεμα τους στο φως των πιστων των νομων του ουρανιου βασιλειου σου...

αχαρηστε της γης θεε των θνητων ..πατερα του νομου της σταυρωσης του ιησου χριστου λαου...

εγώ ειμί ο θάνατός σου.

ιωάννης ...εωσφορος ιποτακτικος του γιου του ουράνιου θεού...

ο κρατών το πιάτο του πιλἀτου.

ορκήζωμε στο όνομα του πατρός του υιού και του αγίου πνεύματος της εσταυρωμένης σας ''ιερείς'' παναγιάς...στο αίμα των βυζαντινών μου προγώνων που δολοφονίσατε εσείς οι κατακτιτες του βυζαντινου νομου ιερείς...πως ...

ο έλλην λαός με τις μαγγούρες θα σας αφανίση απο ελληνικού εδάφους.......ενό ο ουρανός θα είναι γεμάτος απο μυριάδες ορδές αρχαίων ελλήνων πολεμιστών και θα αναπάυωντε στην δηκαίωση της ιερης προσευχής που ρήχνανε για την ελλάδα ΜΑΣ το αίμα τους..

ΧΑΙΡΕ Ο! ΧΑΙΡΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

και με την ευλογια της μητερας παναγιας μας.





==========================
μνημοσυνο σε εναν παλιο μου αδελφό.... στους ξεβρακοτους μπασταρδους της επησημης ελληνικης εκκλησιας της ελλαδος...
πρως δωξα της χελιδονας του ελληνα μακρηγιαννη.


Σαν το αετό μέσα στον αέρα ταξίδια στον χρόνο πετώ…
Τρυπώντας τις νύχτες κεντώντας τις ημέρες εσένα καλή μου ημέρα ζητώ…..

Μα μέσα στα σύννεφα του χρόνου είδα λαμπάδα λυγερή..και πάτησα του χρόνου το φρένο… και είδα ο σατανάς ως γαϊδούρι βαπτισμένος από τους θεολόγους μου στην γη…
Και είδα …τον Μακρυγιάννη…
Όρε πατριώτη του λέω..τί γίνετε??
Πώς πάμε??
Τη καρτεράς και η καρδιά σου έχει πόνο???
Και αυτός μου απάντησε..
Άσε Γιάννη αγιάννη και αδελφέ..έλληνες πάλη μας πρόδωσαν… μου είπε παραπονεμένος.

Μην κλαις ορέ και μην οδύρεσαι μην σταυροκοπιέσαι..
Άχρηστη φάρα είναι οι έλληνες..
Την χελιδόνα τους ωρε ποτέ δεν την κοίταξαν…
Τότε που λέτε έλληνες άστραψε ο ουρανός και φάνηκε η χελιδόνα…
Και είπε σε εμάς τα γαϊδούρια με το άδικο φορτωμένα.

‘’οι ουρανοί αγάλλονται επάνω στους σταυρούς σου Ιωάννη μου…
Και σένα Γιάννη Μακρυγιάννη ένα σου λέγω ωρέ.
Ψηλά το κεφάλι να κρατάς και μην πολυδακρύζεις. Αυτόν σου έστεψα για βασιλιά.
Και την χελιδόνα σου και τον κύρη σου θα κατεβάσει από τον σταυρό..
Ο λαϊκός σου ο βασιλιάς… ο εαυτός του ουρανού που το σπαθί σου ευλόγησε παπάς.
Στο στόμα του θα λάμψει. Και θα δικαιωθείς.
Η ελευθερία ως τον ήλιο θ΄αναψει!

===
τότε άστραψε ο ουρανός..και χάθεικε πάλι ο χρόνος...
και βρέθικα στα ξαφνικά επάνω στον σταυρό...αφώριτος ο πόνος...

ιλή ιλή πήγα να πώ..
μα κάτο στα πόδια μου ήταν η χεληδόνα...
τοτε χαμογελάσα και της ήπα...

όρε γυνέκα μήν κλαίς και μήν οδήρεσαι...


εγώ είμαι ο γιαννης σου...και την ξέρω αυτήν την ιστορία...


στο τέλος και οι άνθρωποι τον είδαν...πως γήρισε ο θεός και δέν τον εγγατέλιψε....


και πέθανα....στο αίμα του να ζώ...νεκρός και μή ανεστιμένος...
ώς το απόβλιτο του θεού και μή μετανοημένος..

η όλοι... η κανείς.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η amazona fotini είπε...
ο πόνος είναι η οργή μου.
και η αγάπη το σπαθή....
και η αλήθεια η φωτιά του.
========

μην αφήνεις την καρδιά σου να ματώνει
έχει αγάπη και ελπίδα για να ζει...

πάντα ο πόνος φέρνει τη δύναμη
που θα σε κάνει να είσαι μαχητής...

δεν εγκαταλείπεις μα συνεχίζεις δυνατά
γιατί αξία θέλεις να φέρεις την ειρήνη μέσα στην καρδιά....

η αλήθεια είναι φωτιά
αρκεί να μπορείς να την δεχτείς...

26 Φεβρουάριος 2009 6:17 πμ


Ο/Η artemis είπε...
Λιθος πανω σε λιθο,
προφυτεια ζωντανη στην μερα του ηλιου του σημερα!

Τον Ιησου,οι στρατιωτες τον ενεπαιζαν,και ας μην ξεραν πως αυτος τους συνγχωρουσε...
Την σημερον ημερα,οι στρατιωτες τον Χριστο τον επαιζουν γιατι ξερουν πως θα τους συνγχωρεση...

Ομως αυτη την φορα δεν θα ερθει για να συνγχωρεση,
μα για να δικαση αυτους που δεν συνγχωρεθηκαν.

=======

''Ενας υλιστης αθεος προσκολημενος στα αγαθα του''
και
''Ενας ασκητης πενης με πλουσια πνευματικα χαρισματα''

και στους δυο το ερωτημα ειναι το ιδιο μετα το θανατο τους...

-Τι εκανες με τα πλουτη που σου προσφερε ο Θεος?

Ας παψουμε να κλαιμε για τον πονο,
και ας φυτεψουμε τα δακρυα μας στην αγαπη του πονου του Χριστου στην θεικη σταυρωση του νεκρου χθες...
στην ανασταση του τριαδικου σημερα!

Αξιος Χριστος Αληθος Ανεστη!

27 Φεβρουάριος 2009 4:44 πμ

Ανώνυμος είπε...

vasilia mas.
eise i moni parigoria mas.
ma kai i agapi i anestimeni sto fos.
metania soy vazoume geronta mas kai as les pos eise laikos.

zei kirios kai 8eos imon.
kalo pasxa na exoume.

esei o odigos tis anastasis mas.

XRISTOS EPITELOUS KAI GIA EMAS TOUS NEKROUS ANESTI!!!

ZITO I ELLAS!

Ανώνυμος είπε...

γεροντα μου μεσα αποτην διδασκαλια σου μας εμαθες να αγαπαμε πραγματικα και να πνιγουμε τον πονο μας..Ποναμε και μας πονανε γιατι ειναι τυφλοι στην υπαρξη τους εστι ημουν και εγω πρωτα πριν γνωρισω εσενα..αγαπη στην καρδια μας και ο Θεος να τους συγχωρεση οσους μας δινουν πονο.ΑΓΑΠΗ