Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Η κιβωτός των αρχαίων Ελλήνων, με τα χρώματα των αγγέλων

Γεια σου είμαι η αλφαβήτα,
και γράμματα σου γράφω.
Με φωνάζουν ελληνική και από το σύμπαν της ψυχής πηγάζω.
Το πνεύμα μου είναι άυλο και όμως υλικό.
Αόρατο και όμως ορατό.
Οι λέξεις η εικόνα μας στη γη,
άγγελοι για τον ουρανό μες στη ψυχή.
Ναι γεια σου, εγώ είμαι η αλφάβήτα,
εγώ που σ' αγαπάω,
και ως κείμενο για πρώτη φορά για μένα σου μιλάω.
Σύμπαν, ζωή του ουρανού στη γη.
Αγάπη ουράνια που ζεις στου ανθρώπου την ψυχή.
Εγώ είμαι η νόηση του νου σου,
και εσύ ο στρατηγός μου,
που εξουσιάζεις τις ουσίες μου εδώ στη γη.
Οι λέξεις παράγουν κραδασμούς μες στην ψυχή,
και η ουσία των λέξεων, ως κατανοητό παίρνουν ζωή στη νόησή σου.
Και εσύ παίρνεις χρώματα και αρώματα συναισθημάτων,
και ζωγραφίζεις στο λευκό πίνακα της ψυχής σου,
την αγάπη, τον έρωτα και τη ζωή.
***
Γεια σου είμαι η αλφαβήτα
και θέλω για πρώτη φορά εγώ να σε διδάξω.
Να σε βγάλω από τα πρέπει των άλλων εαυτών
και τα φτερά του λευκού περιστεριού το σύμπαν για πορεία να χαράξω.
Άνοιξε τα μάτια της ψυχής
και άκου την καρδιά σου.
Εγώ είμαι ο λόγος και η αρχή
αυτής της άναρχης αρχής
το τέλος της αλήθειας
που κάτω στη γη, αιώνια ζωή την λένε.
***
Γεια σου είμαι η άλφα βήτα
και μήνυμα στο θεό της γης σου Άνθρωπε
σου φέρνω:
Το ψέμα σου νύχτα, στη δύση σου κοίτα.
Εγώ είμαι η αλήθεια και σου 'χω μαχαίρια από φωτιά.
Φύγε μάυρο, φύγε να χαθείς.
Να πας στο τέλος της γραμμής
να μην σε ξαναδούνε μάτια σαν και τα δικά μου.
***
Άνθρωπε, που έχεις στην ψυχή σου το ψεύδος (ψ-εύδος: ψ= ψυχή, εύδος=ύπνος).
Εγώ είμαι η αλήθεια (α-λήθεια=εκτός της λήθης).
Εγώ είμαι ο Λόγος του φωτεινού Νοώς (Έλληνας).
Εγώ είμαι το Α και το Ω!
Εσύ η εικόνα μου και η ομοίωσή μου!
Εσύ η εικόνα μου μεν, (καρπός της αγάπης Θεός=η βασιλεία των ουρανών εντός υμών εστί)
μα και η μαρμαρωμένη σου ουσία δε (εσύ ο εσταυρωμένος εαυτός του Χριστού-χρηστός=μέσα στον τάφο σου ζείς με διπλωμένα τα σάβανά σου και με ταφόπλακα του πνεύματος σου, την λέξη δαίμονα ΑΡΧΑΙΑ ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ= Ο μαρμαρομένος βασιλιάς, της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ).
***
Γεια σου είμαι η αλφαβήτα και σε ευχαριστώ
που κάθισες και με άκουσες.
Ναι σε ευχαριστώ...
Ναι σου πλένω τα πόδια και σ' αγαπώ.
Άνθρωπε, χώμα που με κουβαλάς,
εσύ που με χρησιμοποιείς ποιόν Θεό υπηρετείς;
''Εγώ είμι το φως του κόσμου
ο ακολουθών εμοί
ου μη περιπατήση εν τή σκοτία
αλλ`έξει το φως της ζωής''.
-------
***
Η αποστασία της αγάπης των ανθρώπων, η γνώση του σήμερα του ψ-εύδους (που κοιμίζει την ψυχή του Αδάμ. Και υπνωτίζει την γνώση της γυναίκας Εύας, δεξιάς του θεού ως ουσία.
Το ένα το πνεύμα λόγιε θνητέ, για εσένα είναι αυτό που κάποιοι άλλοι από εσένα έγραψαν, και έζησαν, και εσένα σου επιβάλουν να ακολουθείς , την δικιά τους την γνώση.
Οπότε έλληνες, δείτε έξω από την γνώση των πρέπει τους, και με τα μάτια της αλήθειας της ψυχής σας, και όχι με τον νου που σας πέρασαν κάποιοι άλλοι, αλλά.
Με της φύσης της καρδιά σας, και της αγάπης, και εκεί αδέλφια ψυχή του θεού της ζωής, γίνε ένα το είναι σου εγώ μου, και στο ένα πνεύμα που είναι το αίτιο που υπάρχεις , αναπνέεις και κατανοείς.
Κατανόησε αυτά που μαθαίνεις, και εσύ αποφάσισε, δες, και περπάτα.
Το φώς, σου φωτίζει την γνώση σου, και εσύ βλέπεις και μόνος σου αποφασίζεις το ποιόν δρόμο θέλεις να βαδίσεις, και δεν σου χαράζει δρόμους και πορείες, που εσύ ποτέ σου δεν θέλησες να περπατάς.
Μα σου ανοίγει τα φτερά της ελευθερίας, σαν την ελευθερία που ζεί στην καρδιά ενός λευκού περιστεριού.
Που είναι το ένα περιστέρι μέσα σε μυριάδες αδέλφια του,
Και αγαπά αυτό που ζεί.
Μέσα στην ελευθερία που του χάρισε ο δημιουργός του.
Μέσα στην αγάπη που είναι ο θεός του.
Μέσα στο λόγιο που τα πρέπει η τα δεν πρέπει , δεν χωράνε, διότι αδέλφια μου , τα περιστέρια ξέρουν να αγαπάνε, το κάθε ένα από αυτά, γεννιέται για να ανήκει στο αιώνιο του ταίρι.

***

Παραβολές , λογισμοί, αφύπνιση στο ένα το άγιο το ζωοποιό πνεύμα του ανθρώπου.

Όταν το ένα το άγιο το πνεύμα είναι , το ‘’ένα’’.
Τότε εφόσον είναι κοινός στόχος των ακολουθούντων τον διδάσκαλο Ιησού. Τι είναι αυτό που μας χωρίζει από αυτό?

Όταν όλοι ομολογείτε πως ο Ιησούς χριστός είναι το πνεύμα του ανθρώπου..
Γιατί μαλώνετε αν ήταν εβραίος η έλληνας?

Όταν ο Ιησούς χριστός είναι τα άπαντα του άλφα και του ωμέγα… τότε οι εχθροί σας ποιο πνεύμα δολοφόνησαν μαζί με το πρόσωπο του Χριστού?

Όταν ο Θεός αγάπησε τόσο πολύ τον κόσμο, και θέλησε την σωτηρία του, και έτσι έστειλε τον μονογενή του υιό να σταυρωθεί…..
Από πού και ως που εσείς επιστέψατε ότι αυτό που έκανε ο Ιησούς Χριστός, το έκανε γιατί τον προδώσαν?

Όταν το ελάχιστο που ποιεί η εκκλησία στον συνάνθρωπό της, τούτο ποιεί η εκκλησία στον εαυτό χριστό βασιλιά της,
Από πού και ως που η εκκλησία κρατά τα υπάρχοντα των βασιλέων της προς την χλιδή της, και δεν τα μοιράζει στον λαό βασιλιά της?
Όταν η εκκλησία δεν κάνει τίποτα από αυτά που ο ουρανός την προστάζει, τότε ποιόν Θεό υπηρετεί?

Και εσείς ποιος θεός είστε κατά τα έργα σας έλληνες,????
Με νόμο το ευαγγέλιο εσείς είστε ο Ιησούς χριστός???
Μεν..
Αλλά και οι σταυρωτές του εαυτού σας δε?

Νεκροί αναστηθείτε,
Εγώ ο Ιωάννης ως ιερομόναχος, και κατά τον κόσμο, Στυλιανός…
Με ευλογία του θεού πατέρα των αδελφών μου τον άνθρωπο.
Θα εκδικηθώ όσους ασέλγησαν και ασελγούν , επάνω στο αίμα των προγόνων μου.
Θα εκδικηθώ τους γενίτσαρους αμετανόητους προδότες της χώρας μου.
Θα εκδικηθώ τους ιερείς του ψευδοκράτους των Αθηνών..
Που αυτήν την στιγμή που σας γράφω, σαν τα τσακάλια μαλώνουνε για το πώς θα κλέψουν νόμιμα την περιουσία της εκκλησίας του ποιμνίου μου, από τον ελληνικό λαό.
Και οι καίσαρές σας… από την πώληση της Ελλάδας στους τούρκους πόσα μπόνους να πάρουν…
Και εσείς έλληνες γκόημ τους.
Κουνάτε την ουρά σας πίσω από τα αφεντικά σας.
Έλληνες !!!

Εάλω η βασιλεία των ουρανών εδώ στην γη.
Σήμερων εσείς σταυρώσατε τον χριστό. Ειδού !
Κρεμάτε ο θεός από την δικιά σας αγάπη εν τω ξύλο.
Ουαί ημύν, γενεά άπιστη που σου έπλυνα τα πόδια .

Ιλή ! ! ! Ιλή! ! !

¨Ηλιε των ανθρώπων εδώ στην γη...

Ο λόγος του Πατέρα της Αλήθειας,

σε αυτόν τον όχθο εισακούστηκε.

ΤΕΤΕΛΕΣΤΕ..

ΕΛΛΗΝΕΣ ! ! !
ΕΛΛΗΝΕΣ! ! !
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟ?

ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΗ. Η ΜΑΜΩΝΑ??

Σήμερα αδέλφια μου, πάλη έστειλα έξω από την κιβωτό μου το λευκό των ελλήνων περιστέρι…
Άραγε.. θα βρει την ελεημοσύνη της ξερής και άχαρης γης,
Μου αρκεί ο γυρισμός του, με το κλαδάκι της ειρήνης, της αγάπης, και της γής σας, με αντάλλαγμα μόνο ένα κλαδί, ελιάς.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΛΛΗΝΕΣ??
http://oyranios.blogspot.com/


14 σχόλια:

despoina H parnitha είπε...

Σου χαρίζω ένα κλαδάκι, ανθισμένης αμυγδαλιάς, να το προσφέρεις στην άνοιξη της αλήθειας,
Αγαπημένε μου ….
Χριστός αληθώς ανέστη !
Και εσύ είσαι ο Ήλιος του.
Βασιλιά μου.
Προσκυνώ σε.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Καλό μου παιδί,
Μόνο την αγάπη που αγαπάς να προσκυνάς, μόνο τον κύριο και θεό σου.
Ο Ιωάννης δεν είναι ο βασιλιάς, αλλά ο λόγος της βασιλείας του εντός της δικιάς σου καρδιάς, και φάρος σου ο ‘’λόγος’’ μεν,
Μα εσύ η κόρι του πατέρα, των ρήσεων τα ρήματα που λαλώ.

‘’ εν αρχή είναι ο λόγος, και ο λόγος ην προς τον θεό, διότι αυτός είναι ο λόγος’’.
Εν αρχή εγώ που είμαι μια φωνή, που η φωνή αυτή είναι το ένα σου που σου μιλάει.
Γιατί το ένα σου είναι αυτό, που μόνο το ευαγγέλιο της εκκλησίας μας είναι η αλήθεια του βασιλιά σου.’’

Dioni είπε...

Αγαπημένη μου αλφαβήτα, τι όμορφους κραδασμούς δημιουργείς μες στην ψυχή μου!Πατέρα - βασιλιά μου, μέσα από τη διδασκαλία τη δική σου και του ευαγγελίου παλεύω να κατανοήσω την ουσία των λέξεών σου για να ζωγραφίσω το δικό μου χαρτί. Σ' ευχαριστώ που μου δείχνεις τα βήματα. Σ΄ακολουθώ για να διαβώ μαζί σου το μονοπάτι. Πότε θα γεμίσει ο κόσμος όλος περιστέρια!

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Η Dioni είπε...
Αγαπημένη μου αλφαβήτα, τι όμορφους κραδασμούς δημιουργείς μες στην ψυχή μου!Πατέρα - βασιλιά μου, μέσα από τη διδασκαλία τη δική σου και του ευαγγελίου παλεύω να κατανοήσω την ουσία των λέξεών σου για να ζωγραφίσω το δικό μου χαρτί. Σ' ευχαριστώ που μου δείχνεις τα βήματα. Σ΄ακολουθώ για να διαβώ μαζί σου το μονοπάτι. Πότε θα γεμίσει ο κόσμος όλος περιστέρια!

*********
Περιστέρι μου γλυκό.
Με κάνεις πάντα να χαμογελώ.
Πέτα ψηλά να σε θωρώ,
Άχ περιστέρι μου πόσο αγαπώ.

fotini είπε...

οδηγείς την καρδιά μας στη φύση της
εκεί που ανήκει ... στο δρόμο του πατέρα θεού

ο λόγος σου δεν μας τιμωρεί
μας μεταμορφώνει
αρκεί να τον τηρήσουμε
και το βραβείο μας είναι
η υιοθεσία σου που μας κάνεις κληρονόμους σου
στην αιώνια βασιλεία...

bagie είπε...

Καθε γράμμα της αλφαβήτου,ειναι και η φώνη των αγγέλων..εκει στον ουρανό να πάμε,μακρυά απο το μαύρο,σαν τα περιστέρια να κουρνιάζουμε στην αγκαλιά του Πατέρα Θεού μας.Χριστέ μου σε ευχαριστώ & σε ευλογώ που έστειλες τον Υιο σου να ανοίξει τα μάτια μου και να φύγω μακρυά απο το μαύρο.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρε,το βλάστημα της Φρυγίας
χαίρε,τό οίκημα της σοφίας.
Χαίρε,Άθηνων των κλεινών σεμνολόγημα
χαίρε,εύκλεων μυστιπόλων ακρώρεια.
Χαίρε,λύχνος παμφαέστατος αγαπήσεως Χριστού
χαίρε,στυλος αδιάσειστος προστασίας του λαου.
Χαίρε,ο καθαιρετής της σκοτείας καί πλάνης
χαίρε,ο υπηρέτης της ελλόγου αγέλης.
Χαίρε,πατέρων θείων ομόζηλος
χαίρε,αγγέλων δήμων ομόσκηνος.
Χαίρε,θερμός αρωγός των πενήτων
χαίρε,ταχύς βοηθός των καμνόντων
Χαίροις,πάτερ θειότατε.

dimitra είπε...

Αγαπημένη μου Άλφα Βήτα, τα λόγια σου γλυκά, μελωδικά, αντηχούν ψιθυριστά, ευωδιαστούς ήχους στα αυτιά της ψυχής μου...
Ω! πόσο δυνατά ριζώνουν στην καρδιά μου και σαν φλόγα απο φωτιά με τυλίγουν σε μάχη τρομερή να δείξω τις λεβεντιάς σου την ανδρεία....
Ναί, εδώ είμαι τώρα πιά, για σένα έτοιμη να δώσω μάχη έως το τέλος να μείνεις πάντα Ελληνικιά Ω! Χαίρε Χαίρε Λευτεριά....
Α! και κάτι ακόμα Σ΄αγαπώ και θα είμαι πάντα εδώ!!!

fotini είπε...

Με της φύσης της καρδιά σας, και της αγάπης, και εκεί αδέλφια ψυχή του θεού της ζωής, γίνε ένα το είναι σου εγώ μου, και στο ένα πνεύμα που είναι το αίτιο που υπάρχεις , αναπνέεις και κατανοείς.


------

μπορείς να μου το εξηγήσεις???

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

fotini eipe:
...Με της φύσης της καρδιά σας, και της αγάπης, και εκεί αδέλφια ψυχή του θεού της ζωής, γίνε ένα το είναι σου εγώ μου, και στο ένα πνεύμα που είναι το αίτιο που υπάρχεις , αναπνέεις και κατανοείς.


------

μπορείς να μου το εξηγήσεις???

*******

....Το φώς, σου φωτίζει την γνώση σου, και εσύ βλέπεις και μόνος σου αποφασίζεις το ποιόν δρόμο θέλεις να βαδίσεις, και δεν σου χαράζει δρόμους και πορείες, που εσύ ποτέ σου δεν θέλησες να περπατάς.
Μα σου ανοίγει τα φτερά της ελευθερίας, σαν την ελευθερία που ζεί στην καρδιά ενός λευκού περιστεριού.
Που είναι το '''''''''ένα περιστέρι μέσα σε μυριάδες αδέλφια του,''''''''''
Και αγαπά αυτό που ζεί.
Μέσα στην ελευθερία που του χάρισε ο δημιουργός του.
Μέσα στην αγάπη που είναι ο θεός του.
Μέσα στο λόγιο που τα πρέπει η τα δεν πρέπει , δεν χωράνε, διότι αδέλφια μου , τα περιστέρια ξέρουν να αγαπάνε, το κάθε ένα από αυτά, γεννιέται για να ανήκει στο αιώνιο του ταίρι.

*****
fotini eipe:
...Με της φύσης της καρδιά σας, και της αγάπης, και εκεί αδέλφια ψυχή'''o 8eos enas den einai? του θεού της ζωής''i agapi'', γίνε ένα το είναι σου εγώ μου'' imste stagones tis vroxis kai o 8eos einai to nero''.., και στο ένα πνεύμα που είναι το αίτιο που υπάρχεις , αναπνέεις και κατανοείς=''an8rwpos- iparksi tou olou sto komati tou esi sou''..''...


------

μπορείς να μου το εξηγήσεις???

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

fotini mas se efxaristo pou me rotises filakia polaaa.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Τέλεια αγάπη

Ο θεός είναι αγάπη και όποιος μένει σ' αυτήν μένει στο Θεό κι ο Θεός σε αυτόν. Έτσι ολοκληρώνεται η αγάπη μεταξύ μας, για να έχουμε παρρησία την ημέρα της κρίσεως, γιατί ειμαστε σαν κι Αυτόν σε τούτο τον κόσμο. Δεν υπάρχει φόβος στην αγάπη. Η τέλεια αγάπη διώχνει το φόβο, διότι ο φόβος προϋποθέτει τιμωρία. Κι όποιος φοβάται δεν έχει γίνει τέλειος στην αγάπη.

Α' Ιωάννη 4: 16-18

neda είπε...

Η αλφάβήτα καταδυκνύει την αλήθεια. Η αλφαβήτα όμως μπορεί και να την καλύψει...
Πώς μπορούμε εμείς να τη χρησιμοποιήσουμε στο ένα το πνεύμα για να ακολουθήσουμε το φως;
Μα καταννοώντας την ουσία των λέξεων. Και πώς γίνεται αυτό;
Μόνο με την αγάπη. (δάσκαλος)
Και με τη μελέτη λέω εγώ, δάσκαλε, με τη μελέτη των λόγων της αγάπης.
Καλημέρα.

fotini είπε...

...Με της φύσης της καρδιά σας, και της αγάπης, και εκεί αδέλφια ψυχή'''o 8eos enas den einai? του θεού της ζωής''i agapi'', γίνε ένα το είναι σου εγώ μου'' imste stagones tis vroxis kai o 8eos einai to nero''.., και στο ένα πνεύμα που είναι το αίτιο που υπάρχεις , αναπνέεις και κατανοείς=''an8rwpos- iparksi tou olou sto komati tou esi sou''..''...


-------

Με γέννηση, με θάνατο
σ’ αυτό τον κόσμο ή τον άλλο
όπου κι αν με πας θα είσαι πάντα Εσύ
εσύ που ξέρεις την καρδιά μου
ο θεός μου
να μου χαρίζεις τη χαρά
να είσαι η σταγόνα της ψυχής μου
να είσαι το αίτιο που ζω
η αγάπη...