Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012


  • ‎***
    Εν αρχή ειν η Αγάπη .
    και η αγάπη είναι η ανθρωπιά άνθρωπέ μου.
    και η ανθρωπιά ο Χριστός μας.
    και του Χριστού μας η ψυχή ο Πατέρας Θεός .
    και τα πάντα τους είναι ο ενσαρκωμένος Λόγος .
    που δια της θελήσεως του ανθρώπου, ο Λόγος γίνεται ένα με την σάρκα και το αίμα Του ως Έν...
    ως δύο σταγόνες νερό γίνωντε μία,
    έτσι και τον ζεύγος ευαγγελίζετε δια του Λόγου και μεταμορφώνετε σε μία του θεού ψυχή... ως ο δικέφαλος αετός της ουράνιας στην γη βασιλείας μαρτυρεί τον ευαγγελισμό των ανθρώπων , με τις ''εφτά Μυστηριακές πύλες της Αγίας ορθής εκκλησίας του Κυρίου....ο άνθρωπος από μισός θνητός ...ολοκληρώνετε στο είναι της υπάρξεώς του,

    ως Τέλειο ο Θεός τον έπλασε να ζει. . ΄
    ορθόδοξα, ελληνικά , και αιώνια, ως ο Χριστός με την πανάγια εύα Του... η κάθε ψυχή..
    το σώμα ως το ιερό σκεύος, που μέσα του έχει το αίμα της Αγάπης Θεό σε Υιό Φωτός στου κάθε εντός του ημών.
     ·  ·  · Πριν από 7 λεπτά
  • επιτέλους στο δάσος
    ***
    καμένο δάσος η σάρκα μου...
    η πανοπλία μου σφαγμένη από πυρωμένα βέλη,
    μαύρους καπνούς αναβλύζει το πετσί μου,
    και νωπές οι μαχαιριές των φίλων μου στην καρδιά μου.
    καιρός να φορέσω τα βασιλικά μου σάβανα, και ήσυχος να κοιμηθώ.
    να σβήσω μέσα στον άνεμο...και μέσα στην αθανασία μου να πετώ...
    να είμαι ο βασιλιάς άνεμος,
    αιώνιος Μελχισεδέκ.
    βασιλεύς της δικαιοσύνης των θεών.
    της αγίας του θεού σοφίας. ...που νικητής τον άδη και αυτός ενοίκισε, διό έχει χριστόν.

    ευλογημένος συ ο θεός μου !

    Αναρτήθηκε από ο βασιλιάς του δάσους
     ·  · 

Δεν υπάρχουν σχόλια: