Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

το άγιων φώς

ο ελλην λογος, εν αρχή. και μετα ο χριστιανισμος είναι και γνήσιος.







μέσα στον τάφο το άγιο φώς...

ο ουρανός ανοίγει από το πουθενά …
Και εμφανήζετε ο αναστημένος ο εις τους αιώνες των αιώνων Ιησούς χριστός ως ήλιος αέναος και γίνετε φως… και ανάβει τις λαμπάδες.
Και μέσα από κενό τάφο μας χαρίζει το πάσχα των ελλήνων...
την λαμπρή ... προς ανάμνηση ζωντανή πος μαζή με τον χριστό μας ..και το πνεύμα του ανεστίθει.
οπότε ο έχων το φώς της ζωντανής ανάστασης των νεκρών…
Μα και των ζωντανών, το κρατά ψηλά΄
προς ένα ποίμνιο με λευκές στολές στην ψυχή φορεμένες.
με την εξωμολόγηση και το σώμα και το αίμα της μίας εκκλησίας του...
ώς εν το ουρανό και επι της γής.
με τον άνθρωπο πολίτη χριστιανό να είναι ο ήλιος του θεού που λατρεύει.
===
εσείς όμως εκκλησία του σήμερα...
επάνω στον θεμέλιο λίθο του ιησού χριστού.
...
τους δυο σταυρούς σε έναν καρφώνετε..
και σήμερα σταυρώνετε ακόμα και την παναγιά.
την οποία η αγάπη σας είναι η αγάπη του τούρκου προς τα γουρούνια...
οι τούρκοι το τραγουδάνε αυτό και έχουν και δίκαιο...
και εγώ ο ιωάννης βασιλιάς των αοράτων γημνών ασκιτών ...
και βασιλιάς των απροσώπων ελλήνων...
το φώς της ανάστασης του έθνους του ουρανου και της βασιλείας του εδώ στην γή...
στον ουρανό της γής φωτίζω.
και δήχνω προς τα πρόβατα του ιησου χριστου σας που έχετε στην αμαρτία βαπτισμένα...
την ιποκρισία σας και την πλάνη σας..
και η δηλεία τοων τραπεζων σας ,σας κυβερνά.
μα εγώ είμαι ο βασιλευς των ουρανων που εσας σας χάρισε την βασιλεία του ιερείς...
και...
καθαρός ουρανός αστραπές δέν φωβάτε...
.
μάς έμαθε ο αρχιερέας υμών ιησούς χριστός να το φωνάζουμε...
μα και ώς έλληνες ο λαός του φωτός ενόποιων ουρανού να τα ''λέμε΄...
΄
ιερονιμε... κατα την γλώσσα των παιδιών του δημοτικου σχολειου και των δεσποτάδων σου...
στην γ΄'ωσα των αγγέλων εγώ ο αγράματος σου μιλάω.
ως βασιλέας του ουρανού κάτω στην γή που είσαι, να καθήσης στο σκαμνή την πολιτία..τον διεφθιντή σου δ.λ.δ.
και στο όνομα του πατρός και του υιού και του αγίου πνεύματος
και στην αγία υμών εκκλησία , όσοι κατηγορήσαν τον Εφραίμ να ΔΙΚΑΙΟΘΟΥΝΕ...Η ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΣΠΕΙΡΑΝ ! ! !
μα και όσοι αντίχριστοι ιερουργοι υπάρχουν αν δεν μετανοήσουνε να μήν έχουν το δηκαίωμα να ονομάζωντε χριστιανοι...
διότι συκοφαντούν άγγελο που ανήκει στην δική μου εκκλησία
και εγώ ειμε βασιλεύς της βασιλεύουσας αυτής...
που τα σκήπτρα μου τα προσωπικά ,σας τα χάρησα να τα κρατάτε στα χέρια σας τα οποία τα έχει στα χέρια του ο αδελφός σεβασμιότατος Αμβρόσιος Αιγιαλείας .
===
τι δουλεία έχει ένας Κύπριος πεθαμένος Εφραίμ της Κύπρου που τον κατηγοράτε και εσείς οι ζωντανοί τον λέτε προδότη και θέλει να σας φάει την περιουσία σας.???
με το ίδιο τάλαντο να δηκαστούν αυτοι που ΠΟΥΛΉΣΑΝΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ..και σήμερα εμείς οι έλληνες πολίτες ο κάθε ένας μας ειναι δούλος σε σκλαβοπάζαρο των 80.000 εβρό ο έκαστος χραιωμένος απο την ωρα που γενιέτε στους κυριλέ πολιτικούς.
και τυφλοι σαν τα σκυλια επιτρεπετε ο ψευτοπροφητης τηλεόραση να σπουδαζει τον νόμο των μασόνων στους ιπο εξαφανιση έλληνες του ελλάνιου πνευματος βιωρομποτίζωντας τον άδη της αλήθειας στην ουσία τα μιαλά.
===
. ζωντανε νεκρε ιερόνιμε βασιλιά διμόσιε υπάλιλε του καίσαρα σου...
όταν πατάν τα πόδια σου κάτω στην γη και ζείς αιώνια ψυχή που στο σημερα ...
μέσα σε πλούτη που σαπίζουν κάτω στη γη και εσείς οι έλληνες χρηστιανοί βγάζετε ο έλληνας του έλληνα τα μάτια.
την ώρα που οι έλληνες τρώνε απο τα σκουπήδια...
ο! τουρκόσπορου υποτακτική...
τέτιο γάλα γαλουχείτε στον λαό σας.
ΕΑΛΛΩ Η ΕΛΛΑΣ! ! !
μετανοητε .
διο ο ουρανός κατεβένει.
και τις βραχονυσιδες που σας είπαν των ιμίων..δέν είναι βράχος όπως ο μιτσοτάκης σας είπε..
μα ΄΄όσμιο΄΄... το οποιο κοστίζει το γραμάριο...60.000 αμερικανικα χαρτια.
και ενό η εκκλησία ΄΄σας΄΄ ιερόνιμε ιλήθειε αδελφέ μου χρηματοδοτή και πετρελαικές γεοτρίσης...
εργάζεστε ιπόγια πλανεμένοι σε νόμους του μαμονά.
τα πλούτοι της γής των ελλήνων ανίκουν στους έλληνες..
και έλλην μα μή χριστιανός στο πνεύμα του άλφα και του ωμέγα δέν υπάρχει.
βασιλέα αρχιεπίσκοπε των ελλήνων και ιποτακτικέ του τούρκου αντίχριστου βασιλέα που φωρά το ίδιο πετραχίλη με εσένα..
όσο τον ακούς...
εσύ ο ιούδας ο ισκαριότης της αμαρτίας σας..
και ποτέ βασιλεύς ώς ο βασιλέας σου..
εγώ.
ιωάννης βασιλέας του πάτερ υμών εδώ στην γή.
πένης και γημνός όπως εσείς εκκλησία δώσατε ο ιησούς χριστός να φάγει.
και ο λάζαρος λαός μου απο τα σκουπ'ίδια τρώει..
η ανούλα μου 67 χρονών πόρνη στην ομόνοια ''σας''εργάζετε''.
και οι ιερείς με απάθεια...
ζούνε μέσα στην χλιδη φορωντας το προσοποίο της πενίας.
πουτάνες δεσπότες της ιεράς σινόδου που για πνεύμα έχει τον γαμι΄'α των πνευματοπαιδιών του ώς ο ιησούς του στέματός μου χριστός...
ο χριστός με αυτό που έχεζε δέν έπεζε.
και το ανεστιμένο φώς του δέν έκριψε σε άβατα και ντουβάρια...
ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ.
Η ΕΛΛΑΣ ΣΗΜΕΡΩΝ...
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΕΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΣΙΑ..
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΝΕΚΡΟΙ..
ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΑ ΣΗΝΟΔΟς ΤΗς ΕΛΛΑΔΟς Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟς ΤΟΥ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ..
ΕΓΩ ΟΜΩΣ..
Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΜΕΝ..
ΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ ΔΕ.
ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΙΣΕ ΙΕΡΟΝΙΜΕ??
Η ! ! !
ΤΩΝ ΙΗΏΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΞΙΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ??
ΠΡΗΝ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΩ ΣΤΗΝ ΣΥΚΙΑ ΣΟΥ...
ΣΕ ΡΟΤΩ! ! !
ΧΡΙΣΤΟ Η ΒΑΡΑΒΑ??
ιωαννης βασιλευς των ελληνων αρχαιων μπασταρδων ''σας''.
αθανατος θεός άνθρωπος ...
μα πρωτα απο ολα..χριστιανός έλλην.

3 σχόλια:

bagie είπε...

Τα προβτα οπως μας αποκαλουν εμας τους Ελληνες να ξερουν πως πια δεν ειμαστε προβατα κια στην σφαγη δεν θα μας στειλουν.Χριστος υπαρχει αλλλα ο Βαραβας.Η εκκλησια θα αναστηθει οπως και οι Ελληνες.Γεροντα μου τωρα η αληθεια βγαινει στο φως.Μετανοητε η ωρα της κρισης και της κατακρισης εφτασε.Αγαπη και το Αγιο Φως να μπει και στην καρδια μς.Γεροντα μου υποκλινομαι στην μορφη σου. το μπασταρδο παιδι της εκκλησιας.Αγαπη ελθε εις υμας.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

evaggelia..
sou dino evlogia gia na voi8isoume kai alous adelfous mas stin gh..
pes kopela mou prin o 8eos mas mas enosi kai sas ferei ston dromomou..
pou sas eixane i ekklisia tis or8odoksias mas..??

bagie είπε...

o ioannis vasilefs twn mpastardwn paidiwn ειπε¨
Γεροντα μου πριν γνωρισω εσενα η εκκλησια με ειχε μεσα στην πλανη και στην μαυρη κολαση.Μονο για μαυρες μαγιες ηξερε να μου μιλαει και μεσα στην οικογενεια μου εσπερνε δαιμονια.Διαλυμενοι ημασταν παρα οικογενεια.Μεχρι και το σπιτι ιερεας μας εβαλε αν πουλησουμε δηθεν πως μας ειχαν κανει μαγια και δεν μπορουσε να μας βοηθηση.Δυστηχως ο ιερεας που σας λεω λειτουργει σε μεγαλη εκκλησια στα μεσογεια και εχει κανει ενα ολοκληρο χωριο ψυχασθενης.Η εκκλησια πως αποδεχεται τετοιους ιερεις?Ευλογω τον Χριστο και την Παναγια που ηρθες στον δρομο μου,και μυριαδες αγγελων εμφανιστηκαν μπροστα μου και βρηκαμε στην οικογενεια μου το πραγματικο φως χαρη σε εσενα.Βγηκαμε με την οικογενεια μου απο το σκοταδι και στα μαυρα μονοπατια που μας ειχαν παρασυρη.Ευτυχως καταλαβα πια ειναι η πραγματικη αγαπη και σε ευχαριστουμε για ολα οσα εχεις κανει.Αλλωστε και ιερεις που πρατουν με αυτο τον τροπο τυφλοι ειναι δεν τους κατηγορω αλλα ευχομαι συντομα να λαμψει το Αγιο Φως στην καρδια τους και στην εκκλησια μας.Ο Χριστος μας αγαπα και ηρθε η ωρα να βγουμε απο τον ταφο μας και να τον κατεβασουμε απο τον σταυρο.Αγαπη και ταπεινοτητα.
Υποκλινομαι στην μορφη σου.