Δευτέρα 2 Απριλίου 2012


  • ‎***
    αδέλφια μου εμείς το σώμα του χριστού....εσσαεί εσμέν .
    και για εμάς χαρισμένη από τον Θεό , η μία η Αγία μας εκκλησία...
    που είναι η Μία και μοναδική αλήθεια,
    και ένας ο αρχιερέας και βασιλέας Αυτής...
    ο Κύριος μας ο Ιησούς Χριστός....

    οπότε η εκκλησία μας είναι και Άγια,
    γιατί Άγιος είναι και ο Ιδρυτής της,
    και μας την Χάρισε για να Αγιάσει και εμάς.

    καθολική γιατί δεν ήρθε για κάποια διαλεχτή μάζα, αλλά ήρθε με σκοπό ότι ο ελληνισμός..τα φώτα σε όλους να δώσει, και ο Χριστός μας είναι το ένα της Μίας εκκλησίας το Φως Ζωής και χαράς, λύτρωσης και ελευθερίας...

    που οι γενίτσαροι δεσπότες της πόρνης Βαβέλ τους....σταυρώνουν σήμερα το πνεύμα Της και τον Άνθρωπό της.
     ·  ·  · Πριν από 5 λεπτά
  • ‎***
    Βάρβαροι βασιλείς...
    πολεμοχαρής και αιμοσταγής.
    τα ιερά των Ελλήνων και την βασιλεία των Ουρανών στην γη , βεβηλώνουν και γελάνε.
    θεοί από μόνοι τους , στο όνομα των ιερών τους, δολοφονούν τις ψυχές των πλησίον τους... σφαζουν και τρώνε τις σάρκες παιδιών,
    το κανίβαλο έθνος κρατά σκλάβους τους Υιούς του Φωτός των Υιών του Ανθρώπου...
    σταυρώνοντας τον Χριστό και την Παναγιά.
    σταυρώνοντας την ελευθερία, την αγάπη, την ανθρωπιά και το Ολύμπιο Άγιο Πνεύμα του Ιησού Χριστού.

    μάγοι και τσαρλατάνοι ντυμένοι ως ιερείς.
    σπορείς της κατάρας και του φθόνου.
    διδάσκαλοι παραφροσύνης μεταμορφώνουν την ψυχή από Θεά που είναι σε σκλάβα θνητή...να φοβάται τον σατανά το κτίσμα, και θνητός ο άνθρωπος να τον προσκυνά.....και σκλάβος και νεκρός από πνεύμα να μην γνωρίζει την του Θεού Δημοκρατία της βασιλείας του Ελληνικού Χρυσόβουλου και αιώνιου νόμου του Θεού προς τον Λαό.
    κατέλυσαν την Μία Εκκλησία του Ενός Κυρίου Μας.
    Την Μία Ορθοδοξία διαμέλισαν σε εκατοντάδες σχίσματα οι μασόνοι.
    το Καθολικό το κάνανε για θεό να πιστεύεις στην δύναμη του κτίσματος του σατανα... και στο ανάθεμα να έχει η κάθε μάζα προς τις μάζες, και οι μάζες τύφλες προς τον Χριστό Λαό....εν συνειδήση των προφητών του αντιχρίστου....του Θεού των τεσσάρων μιναρέδων την σοφία.

    *****
    κατάλυσαν το άσυλο της εκκλησίας ...... και δώσανε ασυλία στους πολιτικούς?
    δεν υφίσταται αυτός ο νόμος..... αυτό το κάνανε για να μην κατανοήσουν οι έλληνες πως η βασιλευόμενη εκκλησία έπρεπε κανονικά να τους είχε συλλάβει ως προδότες του έθνους των ελλήνων ! και να δώσει άσυλο τον ελληνικό λαό από το κράτος των ανθρωποφάγων.

    ***

    ιωάννης βασιλεύς των πενητων.
     ·  ·  · 11 ώρες πριν
  • ‎***
    τρεις σταυροί στον Γολγοθά...
    ο ένας ο ληστής σου που έκλεψε την βασιλεία των ουρανών... στην μέση ο Κύριος μας ως γνωστό.....και στην άλλη άκρη ο αμετανόητος ληστής.....

    βλέπω την εικόνα και θλίβομαι για τον λησμονημένο.... τον αμαρτωλό...
    και ρωτώ τον Θεό... στο δίκαιο της άγνοιάς μου....
    πες μου Πατέρα Θεέ και εσύ άνθρωπέ μου....
    αν ο ληστής σε γνώριζε από μικρό παιδί, θα ήταν εκεί πάνω στον σταυρό
    ???

    θέλω τον ληστή μου πίσω !
    και γύρισα πλάτη από τους ουρανούς,
    και πέθανα στην γη μου...
    η όλοι η κανείς !
     ·  ·  · Χθες στις 12:16 μ.μ.
  • ‎***
    του Χριστού εργάτης δεν είναι Αυτός που αποκεφαλίζει το κακό.
    και ξέρει να το ξορκίζει και στον διάολο να το στέλνει...

    αλλά είναι Αυτός που γνωρίζει το αίτιο του κακού...και το συγχωρεί, το θεραπεύει ,το φωτίζει ,και το λυτρώνει θεάζωντας τον άνθρωπο μέσα στην αγάπη του Κυρίου μας.
    ***
    την αλήθεια από τον Λόγο μπορεί να κρύψεις,
    μα από τον Θεό που εργάζεται μέσα στο κάθε εντός του ημών....δεν μπορείς να κρύψεις τίποτε.
    γιατί ο Λόγος είναι ο Κύριος,
    και ο Κύριος αυτός που ντύθηκες άνθρωπε από βρέφος στην ψυχή, ως αυτός και εσύ.
    με ευλογία σε καταράστηκαν.... οι μάγοι του Ηρώδη...οι δεσπότες......
    ιδού και οι ποιμένες σου έλληνα....που στο όνομα του θεού των εβραίων.......
    σταυρώνουν εν συνηδήση τον χριστό λαό....από υιό του φωτός τον μεταλλάσσουν σε γκόημ .

    ως τον Χριστό στον τάφο του ο έλληνας να ζεί και να έχει τα σάβανά του και διπλωμένα.... και με την λέξη: ΑΡΧΑΙΟ . κρατανε τον χριστό μέσα στον άδιο τάφο του( είναι δυνατόν η θεία χάρις να υπήρχε και τώρα να μην υπάρχει? όχι βέβαια, τότε το ελληνικό το πνεύμα γιατί το έχετε αρχαίο?).......... και με θεολόγους του φθόνου και του ανάθεμα και φόβο .....
    με γραμματείς πόρνους και απατεώνες ευσεβείς .........λασπόνουν τον Λόγο της Αλήθειας, και αποκεφαλίζουν τον κάθε προφήτη του Θεού του ελληνισμού και Θεού.
    μισούν την ορθοδοξία , και τρέμουν την ομόνοια και την αγάπη........
    διαμελίσανε την εκκλησία σε εκατοντάδες διαφορετικά σχίσματα και αιρέσεις, δεσπότες βασιλείς αυτόνομα κρατίδια να πλανάνε την αλήθεια και να αφανίζουν το φώς του Λόγου του Θεού........

    μα αδέλφια μου εμείς το σώμα του χριστού....
    εμείς μα και η μία η Αγία μας εκκλησία...
    είναι Μία και μοναδική αλήθεια,
    και ένας ο αρχιερέας και βασιλέας αυτής...
    ο Κύριος Ιησούς Χριστός....

    οπότε η εκκλησία μας είναι και Άγια,
    γιατί Άγιος είναι και ο Ιδρυτής της,
    και μας την Χάρισε για να Αγιάσει και εμάς.

    καθολική γιατί δεν ήρθε για κάποια διαλεχτή μάζα, αλλά ήρθε με σκοπό ότι ο ελληνισμός..τα φώτα σε όλους να δώσει, και ο Χριστός μας είναι το ένα της Μίας εκκλησίας το Φως Ζωής και χαράς, λύτρωσης και ελευθερίας...
    αυτά που η τουρκοκρατούμενη γενιτσαρική πόρνη εκκλησία, σας απαγορεύει σήμερα ....... γιατί φθονούν την ελλάδα μας.
    αδέλφια μου , μετά-νοήστε !
     ·  ·  · Σάββατο στις 9:16 μ.μ.
  • ‎****
    δικασμένος από τους αγαπούντες την πορνεία....
    καταραμένος από αυτούς που μισούν την αγάπη των αλλήλων ως εαυτόν....
    υιός θεού...καγώ... καταδικασμένος από την αγάπη των θεών της γης.....
    .........
    Εσχιζαν οι πέτρες τις σάρκες απο τα ξυπόλυτα πόδια μου.
    Ο ήλιος ξέρανε το αίμα απο τα μάτια μου.
    Τα αγκάθια του σκύπτρου μου αφόρητα μου τρυπούν και με πονούν.
    Η πλάτη μου έτσουζε απο τις μαστιγιές.
    Στον ώμο μου βαρύς ο σταυρός που κουβαλώ.
    Άλλοι με φτύνανε και άλλοι με βρίζανε.
    Και άλλοι με κοιτούσαν με βλέμματα απορημένα.
    Και τα παιδιά μου ρωτούσαν"γιατί δάσκαλε,γιατί".
    Ξαφνικά τα γόνατα μου λυγίσανε.
    Σκοτίνιασε ο κόσμος γύρω μου.
    Μα δεν έχασα τα λογικά μου.
    Οχι χάρε.
    Δεν σου τα είπανε καλά.
    Το έργο μου σε αυτον τον όχθο δεν τελείωσε.
    Οχι σατανά.
    Το έργο μου δεν τελείωσε σε αυτή την γη.
    Εγώ στο σώμα μου επάνω το πνεύμα σου ζωγραφίζω.
    Οχι Μαρία Μαγδαληνή .
    Οχι παιδιά γλυκά μου.
    Το έργο μου θα ακουστεί σε όλη την γη.
    Και πάρτε, σας χαρίζω την καρδιά μου.
    Και πριν να λυποθημήσω στου ¨Αδη την λυποθημιά μου,
    άστραψε στην καρδιά μου η μητέρα γη.
    και το αίμα μου πείρε ξανα ζωή,
    Και ξανα ξεκίνησα τον δρόμο για τον γολγοθά μου.
    Και επιτέλους.
    Πλησιάζει η στιγμή.
    τότε, εκείνη την στιγμή ,ήρθες εσύ αδελφέ μου.
    ''Δάσκαλε άσεμε να κουβάλήσω για λίγο τον σταυρό σου εγώ'', μου είπες.
    Μα βαρύς και ασήκωτος για εσένα αδελφέ.
    Αν με αγαπάς άρων τον δικό σου σταυρό και ακολούθημη.
    Καγώ αναπαύσω υμάς.
    Και επιτέλους νιώθω τα καρφιά στα χέρια μου.
    Επιτέλους ,
    αδελφέ μου, το μύνημα απο τον ουρανό στην γη ερρίφθη...
    "Την αγάπη σου αδελφέ ,αν δεν αφήσεις με αγάπη ακόμη και να στην σταυρώσουνε ,ποτέ δεν θα την δείς αναστημένη".
    Ιλή ιλή λαμά σαβαχθανί ,εστί : "Θεέ Θεέ ο λόγος σου σε αυτόν τον όχθο εισακούστηκε''.
    Αδελφέ μου διάβασε το Ευαγγέλιο αν θες να μάθεις το "ποιός ο λογος".
    Και για οσους λένε πως θα πεί το ''ιλή ιλή''...: "Θεέ μου μην με εγκαταλείπεις ''
    θαρσείτε ,διοτι στο κάτω κάτω της γραφής ,γύρισε ο Θεός και δεν τον εγκατέλειψε".
    ============
    =======
    ==
    Πατέρα Θεέ ,σε ευχαριστώ που έστειλες τον γιό σου να σταυρωθεί,
    και να μας λυτρώσεις απο την αμαρτία.
    Συγχώραμε ,μα δεν μου φτάνει αυτό.
    Σου ζητάω ακόμα μια χάρη.

    ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: