Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ιερεων το αναγνωσμα




με χιλιάδες βιβλία γέμησαν την αγωρά...

άκουσαν πως η γνώση γράφικε σε βιβλίο και έτρεξαι το πονηρό και γέμησε με τα δικά του βιβλία τον τόπο.


και η πλήση εγγεφάλου του δωξασμενου προσωπου...
είναι το αγκάθινο στεφάνι στο μυαλο που μας φωράνε...

η γνωση τους ειναι φίδι σηρνάμενο.


και μας κρατα απο περηστερια που γενυθικαμε στην γή...σαν φίδια μας έχουν στην έρημο της αγάπης πεταμενα.


αγαπω-λόγοι στα έργα τους.
και στις πράξεις οι σταυρωτές σας.

εσείς να συνχωράτε τα πάντα...
και αυτοι εσένα ποτέ...
εδω και αιώνες.

μιλάνε για τους πατέρες μόνο όταν θέλουν να τους πουλίσουνε σε υπέροχα βιβλία.


το δωραιάν ελάβατε δωραιάν δώστε...

είναι αίρεση πιά.


και την μία εντολή του βασιλιά τους δέν την ακούσανε...


πρωοθουνε 2000 συμβουλες ...αγωρασμενες να έχεις απο αυτούς...
παρα να διδαξουν με τα εργα τους την μία συμβουλή που εννώνει τον κόσμο...
αγαπη δωραιαν ελάβατε,
αγάπη δωραιάν δώστε...λέτε.


στην στρούγγα σας στα γραφτά σας μπωρεί να φιλάτε πρόβατα...
μα εγω σας βλέπω αγρύμια και τσακαλια .

τους ''χοιρους'' ''ξυλοκέρατα της αμαρτίας να ταείζετε''
και τον πλουτο του παραδίσου στα τάρταρα να τον πετάτε...
παρα να ευτηχίση ο λαός στο δηκό του λυβάδι και στην δικιά του γή.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

@γελαστος.


Σε ευχαριστώ που αναστένης τον γκρεμισμένο μου ναό...
στην Σωτηρία του Χριστού μόνο εκεί τώρα πια ανήκω!

σ`ακολουθώ Αδελφέ!

petros είπε...

Ιωαννη μου φοβερο βιντεο.Σε ευχαριστουμε που μας ανοιγεις τα ματια.

bagie είπε...

Ολη η ουρανια αληθεια στα ματια μας μεσα απο τον λογο σου.Νεκροι Ελληνες ας αναστηθουμε και επιτελους ηρθε η ωρα να κατεβασουμε τον Ιησου Χριστο απο τον σταυρο.Ολη η αληθεια το ευαγγελιο.Αγαπη και ταπεινωση.Χριστος ανεστη,αληθως ανεστη.

amazona fotini είπε...

ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΑΒΑΤΕ, ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΤΕ,

ο πιο γλυκός λόγος του κυρίου μας...
με πληρωμή δεν ενεργεί η χάρις του Θεού και του Παναγίου Πνεύματος…..

Εσύ βασιλιά μου ούτε πορτοφόλι έχεις, ούτε σπίτι, μα ούτε και κυριλέ ράσο….κι όμως η βοήθεια σου σε κάθε ψυχή είναι ξεχωριστή...

το δικό σου βιβλίο είναι γραμμένο και δοσμένο στο λαό του κυρίου μας δωρεάν, γεμάτο από τη γνώση της αλήθειας και του φωτός....έτσι όπως πρέπει να γίνετε.

σε ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μας..

Ανώνυμος είπε...

kαλημερα. εχω μια απορια. αυτο το δωρεαν ελαβατε-δωρεαν δωστε- γιατι δεν ισχυει στην εκκλησια μας;γιατι οταν θελεις να κανεις ενα μυστηριο , πχ. εναν γαμο, μια βαφτιση, κλπ πρεπει να εχεις και γεματο πορτοφολι; Ο ΧΡΙΣΤΟΣ καλα τα λεει, οι ιερεις ομως γιατι δεν τα εφαρμοζουν; ποιο ειναι το καλο παραδειγμα που δινουν στον κοσμο;
εχω πολλες ακομη αποριες και πολλους προβληματισμους .

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Ο/Η anisixi είπε...
kαλημερα. εχω μια απορια. αυτο το δωρεαν ελαβατε-δωρεαν δωστε- γιατι δεν ισχυει στην εκκλησια μας;γιατι οταν θελεις να κανεις ενα μυστηριο , πχ. εναν γαμο, μια βαφτιση, κλπ πρεπει να εχεις και γεματο πορτοφολι; Ο ΧΡΙΣΤΟΣ καλα τα λεει, οι ιερεις ομως γιατι δεν τα εφαρμοζουν; ποιο ειναι το καλο παραδειγμα που δινουν στον κοσμο;

===========
καπου αναφέρω...

με τέιους ιερεείς μας απαγωρεύτε κανονικα εμας τους λαικους να λέμε το '΄πάτερ υμών''

διότι ο θεός βασιλείς μας έδωσε...αλα αυτοί προτιμίσαν να είναι υπάληλου στον ''καίσαράσου..

πρώτα απο το ταμίο..και ύστερα απο την κολιμβίθρα λέει την σήμερον ημέρα ο ιωάννης τους ο πρόδρομος...

δωρεάν πάρκην μέσα στην πάρνηθα 30 στρέματα χαρίσανε στο καζίνο....
και στο μενίδη στα νεκροταφία να πάς ...τα κοκαλάκια των πεθαμένων αν δεν έχεις χρήματα στους φράχτες πεταμένα τα έχουν...

έτσει που καταντίσανε την εκκλησία...

σήμερα ένας ιλίθιος θα πίστευε σε τέτιων έργων ..
μέλετισεις λιγο το ποστ μου ...δεν νομιζω να σου μήνουν απορίες...

μια απορια δηκιά μου έχω όμως...

απο την στιγμη που τα βλέπει ο άνθρωπος τα έσχει τους....τοτε γιατι δεν κανει και κάτι .

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Η amazona fotini είπε...
ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΑΒΑΤΕ, ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΤΕ,

ο πιο γλυκός λόγος ...

========

να αγαπάς όπως τον ήλιο...
με μία γή για κρδιά...και τον ιησου χριστο για ύδορ στα μυαλα...

καταχάρην εστύ...

αγαπώ! !
χορείς λόγο η κάπια ετία.

μια θάλασσα αγάπης να κατακλίζη την ψυχή και να την λούζη με τις ακτίνες της ζωής και του φωτός της γνώσης.


οι λέξεις σβήνουνε...
οι αγγέλοι να σιωπάνε..
και ο χρόνος να πεθένει...
την ώρα που τα πάντα ζούνε...
για να υπάρχης εσύ η αγάπη...

ουέ στα κύματα της θαλασσας αυτής...
που ασχολίτε με τα βράχια....
και σπάνε την ευτιχία στης σάρκας τους την ύπαρξη....χορεις να έχουν ψυχή έρωτα προς την αγάπη .

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Ο/Η bagie είπε...
Ολη η ουρανια αληθεια στα ματια μας μεσα απο τον λογο σου.
==========
και ο λόγος είν ο θεός.

και ο λογος προς στο ανθρωπο αφιεροθοκε ..σαν τραγουδι της ψυχής του απο τον θεό.

διό ο άνθρωπος καρπός της αγάπης..
νε μεν,,,αλλά...

ο άνθρωπος και γωνέας αυτής.

alterego είπε...

Αγατητε μου φιλε Ιωαννη. Καλημερα. Στην αρχη που μπηκα στο μπλοκ σου νομισα οτι μπηκα σε καποιο χωρο οπου μιλαει ο Θεος με το δικο σου στομα, και μαλλον ετσι ειναι.
Εχω ομως μια απορια και αν θελεις μου εξηγεις. Πως γινεται εσυ ενας πιστος στον θεο να θελεις να κατηγορουνται οι υπηρετες του;.
Αν καταλαβα καλα απο αυτα που διαβασα μαλλον θα πρεπει να εισαι λαικος και οχι κληρικος η μοναχος. Αν αυτα που ρωταω να μου πεις τα θεωρησεις προσβλητικα παρακαλω να μην μου απαντησεις. Μου γεννηθηκε ομως η απορια μηπως εισαι οπαδος καποιας αιρεσης η παλαιοημερολογιτης. Και επισης θαθελα να μου πεις, αν θελεις βεβαια τι εθνικοτητας εισαι; Με αυτα που γραφεις δεν διαφωνω αλλα νομιζω οτι ειναι καπως ακραια. Την καλημερα μου

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Ο/Η alterego είπε...
Αγατητε μου φιλε Ιωαννη. Καλημερα. Στην αρχη που μπηκα στο μπλοκ σου νομισα οτι μπηκα σε καποιο χωρο οπου μιλαει ο Θεος με το δικο σου στομα, και μαλλον ετσι ειναι.
Εχω ομως μια απορια και αν θελεις μου εξηγεις. Πως γινεται εσυ ενας πιστος στον θεο να θελεις να κατηγορουνται οι υπηρετες του;.
===================


τοτε πός γηνετε ο θεός ενο μας αγαπά να μας τυμορή με τους ιερείς??

μας λέει αμαρτολούς..με την εσθιση των ανεπιθιμιτων,
μας λενε κακους γιατι πρην απο 7.500 χρονια ο αδαμ εαφαγε ενα μηλο και η ευα του μαζι με αυτόν ειναι στο σήμερα καταραμενοι..


οχη αγαπημενη μου ''παλιο εγω''

εγω ειμαι οτι του σημερα ο ανθρωπος..
που το λογιο της ζωης τον εχει για μπασταδο του παιδι και κολασμενο να ζει στην γνωση της κολασης ...και οχη σε αυτο που η αγαπη τον γενυσε οστε να υπαρχη και να ζει...ώς ανθρωπος,
ο ανθρωπος εστυ ο θεος εν αλιλους να ζει εν ευδοκια εν αδελφων.
και οχη ο βασιλιας σας θεος που ο ανθρωπος σε αυτην την διθασταση να ζει με ανθρωπινη μορφη για να ζουν εδω σε αυτην την γη τον παραδισο τους ''κάπιοι''διαλεχτοι του θεου και οι ανθρωποι σε μια αλλη ζωη να κανουν την ζωη που κάνουν οι βασιλιαδες των ανθρώπων σε αυτην την ζωή.


απάτη μεγάλη βρήσκεται στους νόμους των ιερέων...
και βάσση το συνταγμα των ουράνιων νόμων βάση της εκκλισίας τους νόμους.
η εκκλησία σήμερα είναι η αμαρτία που σφραγήσανε στα πρέπει των ανθρώπων...

του ιουδα του ισκαριότη...

και ο λαός.αυτεπάγγελτος σκλάβος στους διεφθιντές τούτης της ζωής ψυχης...
του ανθρώπου.


που και εγώ τα ρήματα της δηκαιωσυνης του λαλώ.



η ελευθερία του ανθρώπου καταπατιέτε απο καταπατιτες που στο ονοματης ελευθεριας σου καταπατανε το ελευθερο δηκαιομα να εισαι ελεφθερος ώς ανθρωπος για να ελευθεροσκαλαβιεσε στην δηκια τους ελευθερία...
και εσυ να ζητας ανταμιβη αυτεξουσια σε μια άλη ζωη.

kassiani είπε...

Οai ymein grammateis kai farisaioi ypokritai, Ioanni
Mhn krinete gia na mh kri8eite.
H agapi tou Ihsoy den kanei diaxwrismous

artemis είπε...

καθως γινωσκει με ο πατηρ καγω γινωσκω τον πατερα,και την ψυχην μου τιθημι υπερ των προβατων.

και αλλα προβατα εχω,α ουκ εστιν εκ της αυλης ταυτης,κακεινα με δει αγαγειν,και της φωνης μου ακουσουσι,και γενησεται μια ποιμνη,εις ποιμην.

δια τουτο ο πατηρ με αγαπα,οτι εγω εχω τιθημι την ψυχην μου,ινα παλιν λαβω αυτην.

ουδεις αιρει αυτην απ`εμου,αλλ`εγω τιθημι αυτην απ`εμαυτου.εξουσιαν εχω θειναι αυτην,και εξουσιαν εχω παλιν λαβειν αυτην ταυτην την εντολην ελαβον παρα του πατρος μου.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

κασιανη.

η κρησης δεν κατακρηνει και δεν κρηνει εν της γης το φρωνιμα...
μασ κατακρηνει την κρησει και κρηνει αυτήν...
βαση τους νόμους της αλήθειας.
και βγάζη στο φώς το αδηκο των ανθρώπων.


ο θεός εστύ η αγάπη .