Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
Ο Ποταμός της Γνώσης των Ανθρώπων


Γλυκός ο Λόγος τους και ευσεβείς στο στόμα,
Μα μαυρίζει την καρδιά και δίνει ξίδι αντί για νερό στην αλήθεια,
και χολή αντί για γάλα στην ψυχή των ανθρώπων.

Ο Μέγας Λύχνος του Ναού του Σολομώντα,
οι μάγοι να συνουσιάζονται στο πνεύμα της αλήθειας,
φυτεύουν με λέξεις δαιμόνια γνώση,
και αόρατα ουράνια κάστρα με κρεμαστές γέφυρες και κήπους ονειρεμένους,
να μεταμορφώνουν τον κοσμάκη αντί για φωτεινό νου=έλληνα , τον μεταμορφώνουν σε γκόημ.

Με αγκάθινο στέφανο στέφουν τον ποταμό της γνώσης των ανθρώπων.

Με σκήπτρο μια ξερή κάλαμο, εξουσία και νόμο να πληρώνεις και να προσκυνάς τον Καίσαρα. Και την σταύρωσή σου με την πιο μεγάλη αγάπη που έχεις στην ψυχή, που σε αγάπησε ο Πατέρας ο Θεός αγάπη... και σε έστειλε εδώ στην γη να γεννηθείς, και να αγαπήσεις θεάνρωπος όλο τον κόσμο... μα βρέθηκες ως Ιούδας τους στην συκιά εσύ κρεμασμένος, με τους ιερείς να κρατάνε την άλλη άκρη του σχοινιού εσύ έλληνα μου, μαζί με την ελληνίδα ελεύθερη ψυχή σου.


Ιωάννης

Αφύπνιση Ελλήνων: Ο Ποταμός της Γνώσης των Ανθρώπων
afypnisiellinwn.blogspot.com
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Πριν από 6 λεπτά
Αρέσει στο χρήστη Δημήτρης Κρήτας.


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα……Ιερεμίας 29:11
Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή…. Ιερεμίας 31:3
Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά…. Ψαλμοί 139:17-18
Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια….Σοφονίας 3:17
Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα….. Ιερεμίας 32:40 Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημα μου….Έξοδος 19:5
Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου…. Ιερεμίας 32:41
Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις…..Δευτερονόμιο 4:29
Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα….. Ψαλμοί 37:4
Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες….Φιλιππησίους 2:13
Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς…… Εφεσίους 3:20
Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου…..
Β Θεσσαλονικείς 2:16-17
Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου…..Β Κορινθίους 1:3-4
Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου….. Ψαλμοί 34:18 Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου….Ησαΐας 40:11
Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου…Αποκάλυψις 21:3-4
Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη…. Αποκάλυψις 21:4
Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού…. Ιωάννη 17:23
Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται …. Ιωάννη 17:26
Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου…..Ρωμαίους 8:31
Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου….
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε…..
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα….. Α Ιωάννη 4:10
Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου…. Ρωμαίους 8:32
Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα…..
Α Ιωάννη 2:23
Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου….. Ρωμαίους 8:38-39
Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό…..Λουκάς 15:7
Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας…. Εφεσίους 3:14-15
Η ερώτηση μου είναι … θα γίνεις παιδί μου;….. Ιωάννη 1:12-13

Σε περιμένω… Λουκάς 15:11-32

Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · Πριν από 52 λεπτά
Αυτό αρέσει σ' εσένα, στους Δημήτρης Κρήτας, Nikos Michaelides, Mary Roumeliotis και σε 4 ακόμα άτομα.
1 κοινοποίηση
Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ καλημέρα ! η Χάρις η Αγία του Κυρίου να μας ευλογεί !
Πριν από 40 λεπτά · Μου αρέσει! · 1
Nikos Michaelides http://afypnisiellinwn.blogspot.com/2012/02/blog-post_12.html

Αφύπνιση Ελλήνων: Ο Ποταμός της Γνώσης των Ανθρώπων
afypnisiellinwn.blogspot.com
Πριν από 19 λεπτά · Δεν μου αρέσει · 2 ·


Ο χρήστης Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ προστέθηκε με ετικέτα στην φωτογραφία του χρήστη Spiridoyla Mixail.

Το πρώτο των τελωνιών του Λόγου είναι τα στέφανα... Είσοδος Παραδείσου.. Δεύτερο τελώνιον το προς εικόνα και ομοίωσιν δεν είναι αίρεση... Τρίτο τελώνιον το πεπυρωμένον εστί κρυστάλλινη Αλήθεια ,και η Αλήθεια Φώς το Φώς Θεός που ακτινοβολεί χαρά!!!!!! Εγώ ειμί ο εκ των πάντων κρεμάμενος !!!! Ό του Φωτός το φώς! Έμπροσθεν σου ο λόγος άνθρωπέ μου. Μα εσύ τα γράμματά μου , που στης καρδιάς τη φλόγα,Πνεύμα και θεία ρήματα προς το νού σου αποκαλύπτει.και αγγέλους γεννά!! Εσύ σκοπός και τα πάντα της δικής μου αρχής! Εσύ ο στρατηγός μου.. Εσύ το άπειρο Σύμπαν κι΄ο αχώρητος ουρανός.. Εγώ ο Λόγος εσύ με ολόχρυσες κλωστές κεντάς την Αρχή. Εγώ το τέλος εσύ η ζωή μου...... Άνθρωπε μου..... Εγώ ο Λόγος ο σπόρος ο πνευματικός του σύμπαντος νού.. Εσύ βλαστός της Αλήθειας μου.. Εσύ η ανόθευτη αλήθεια , Εγώ το φώς της.. Κι΄εσύ ψυχή μου ο Ήλιος μου!!!! Ναί εσύ ανθρωπέ μου ... Λόγος ρημάτων ,Φωνή Θεανθρώπου,φωνή ανθρώπου , ρήματα αγιασμού λαλώσα και ψυχή που ως ύδωρ αναβλήζων τα ρήματα... Σύ εστί Ον ,νοήμον και πνευματικόν.. Επ΄αυτό ο Λόγος στηριζόμενος και κρεμάμενος,εκ το μηδέν του παντός!!!! Το σπαθί της Βασιλείας σου μεσ΄το βράχο καρφωμένο όσο το εγώ σου είναι φώς βράχου τόσο της Αγάπης το σπαθί σε χέρια άδικου Βασιλιά θα βγαίνει... Η Βάση σου Έλληνα είναι η κραυγή του λέοντα Βασιλιά σου.. **Βασιλέως ρήματα *** **Λέοντος βρυχηθμός*** ***ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ** ***ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΒΑΣΤΑΖΩΝ***ΙΩ.....
Παρασκευή στις 10:30 μ.μ.

Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
όπως και ο Αγιασμός τα ούρα δεν αγιάζει...
έτσι και ο ελληνισμός όταν έχει αντί για αγιασμό σκατα με δεσποτικα ρασα.
οι γενίτσαροι πόρνοι προδότες και σταυρωτές του Λαού Χριστού ελληνες .
και ορκίζουν για βασιλιάδες για των ελλήνων υπουργους , Αυτους που τον Χριστό και τους έλληνες τους έχουν ως γενετικά απόβλητο το θεού τους.

και την ελλάδα ,γη του πλουτου των ισραιλιτών μασόνων ως δώρο του θεού τους....

ουαί και αλοί αλοί και τρεις αλοί !

εσσεται οργη θεο...δικαιοσύνης λαού.... — μαζί με Nikos Michaelides και 4 ακόμη

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 7 Φεβρουάριος στις 10:23 π.μ.
Αρέσει στους Leonidas Spartiatis, Γιώργος Παγωνάκης, Ilias Giouroukos B και σε 22 άλλους.
1 κοινοποίηση


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
‎***
είπα στον γέροντα ως Ελλην απόγονος βασιλιά του βυζαντίου !

'' γέροντα ήμουν ο σατανάς, και είδα τα έργα σας και τρόμαξα ο φουκαράς..και ζήτησα τον Κύριο Ιησου΄Χριστό να με ελεήσει....΄΄
και εσύ γέροντα μου είπες ¨¨
αν δεν κάτσεις παιδί μου και γίνεις γυναίκα μου και να σε πηδήξω ....πάντα θα ζεις στην πλάνη....????????????????????????


σε ρώτησα ο έλληνας άγιε γέροντα....

μα ο χριστός μας θέλει μία στάνη και μία ποιμνη...

και εσύ γέροντα μου είπες :

καραγκιωζη αυτά δεν γίνωντε.... εκτός των εβραίων τον θεό άλλως θεός κανίς

και εσυ παιδί μου.... αν δεν προσκνήσεις αυτόν τον θεό......είσαι αλήτης σαν τον μακρηγιάννη και τον πατροκωσμά...


σου είπα γέροντα πως ο Χριστός που με έστειλε στην γη μου είπε να σας πω μετανοήτε !και πως ο χριστός με αυτό πο αφόδεβε δεν έπαιζε. και ανέστισε αδάμ και την παναγία.....

και εσυ αμβρόσιε φανέρωσες το πρόσωπο της ποτανιάς σου...

***
έλληνες που χριστο αγαπατε ! και πατρίδα !

ειδού το φως του θεου σας στην γη...
ειδου της πορνείας των ανθρωποφάγων πσευτο-ιερέων μασόνων οι καρποι..
εσείς χριστέ στην γη εατοί του...
σταρωμένοι απο τσογλάνια δεσποτες....
ποστιδες στην πσυχή και στο κορμί.




εγω ο ιωάννης βασιλιας από τον θεό προς τα παιδια του ελλάδα....

σας κρουω την πόρτα εσάς τους εκζητουντες την ελλάδα....

και καθεραίστε τουτους τους υποτακτικους των εβραίων πατέρων ....σατανα..

σε φτινω στα μοτρα αμβροσιε εσενα και τον σειχη αδελφο σου του Καταρ..
και τουρκο το πατριάρχη σου βασιλια, τσογλανι προδοτη παλιοτσατσα.....
ειδα τα εργα σου εγω ο έχων την πενα το αγιου ευαγγελίου..
και ο θεός να μο προσεθέσει την δικαιωσ΄νη του...ως την αλήθεια που γραφω για τον λαό Μου...


ουαί σε εσάς θεολόγοι το φ8ονου .
ουέ εις εσάς που ενώ με ονομάζετε πατέρα σας....

γρίσατε πλάτη από του θεού και την αγία του εκκλησιά των ελλήνων τα όσια και ιερά.... και προσκυνατε τα αγαρνα εβραικα σκιλια.

ΟΑΙΙΙΙ !!!!

ΑΝΑΞΙΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΦΤΎΝΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ..ΣΑΤΑΝΑ με μορφη γεροντα........ προδότη ! — Μαζί με Nikos Michaelides και με Spiridoyla Mixail.

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 7 Φεβρουάριος στις 9:33 π.μ.
Αρέσει στους Leonidas Spartiatis, Γιώργος Παγωνάκης, Μαρια Ιωαννιδου και σε 8 άλλους.
1 κοινοποίηση
Νάνσυ Παπαναστασίου καλημερα αδερφε μου....ο κυριος ας μας αφυπνισει ολους και να φωλιασει αγαπη στις καρδιες μας!!!!!!!!αμην!!!!!!!!!!
7 Φεβρουάριος στις 10:04 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 3
Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ μέσα στα σκατα και τα ορα αγιαζει ο αγιασμος? ετσι και μεσα στην πορνη εκκλησια των γενιτσαρων σαταναδων...μετριμενα τα πσωμια τος
7 Φεβρουάριος στις 10:13 π.μ. · Μου αρέσει! · 3
Νάνσυ Παπαναστασίου αμην....
7 Φεβρουάριος στις 10:14 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Vasilis Margiolas πωπωπωπωωωωωωωωωω......<<<<<. ΙΩΑΝΝΗ ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ.....ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩΩΩΩΩΩ.!!!
7 Φεβρουάριος στις 10:45 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 6
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη Κατηγορώ εκείνους που παίζουν με τη νοημοσύνη μου, βλέποντάς με ως κινούμενη ψήφο. Ως κινούμενη, μόνο άμμο μπορώ να τους προσφέρω.

Κατηγορώ τη δικαιοσύνη που ντύθηκε απάτη.

Κατηγορώ εκείνους που ακόμα και σε αυτές τις εκλογές θα ντυθούν σ...τα πράσινα και στα μπλε.

Κατηγορώ τη «στολή» που χρησιμεύει μόνο στις απόκριες του καθεστώτος.

Κατηγορώ εκείνους που βουλιάζουν στον καναπέ έως ότου τα μαξιλάρια σκάσουν και τους ρίξουν στο έδαφος. Και τότε, με τη σειρά τους κατηγορούν το σύστημα όχι επειδή είναι διεφθαρμένο αλλά επειδή τους ξεβόλεψε.

Κατηγορώ ότι μου πλασάρει για καλό το καλύτερο κακό.

Κατηγορώ τους ανθρώπους που έπεσαν στο κενό του πλαστικού χρήματος.

Κατηγορώ εκείνους που νομίζουν ότι η αλήθεια φαίνεται στην τσιρίδα, αποπνέεται μέσα από το αλαλούμ και πνίγεται μέσα στην ξύλινη γλώσσα.

Κατηγορώ όσους υπεξαίρεσαν εκατομμύρια, έδειξαν το δρόμο της αυτοχειρίας σε όμοιούς τους- με λιγότερο καλές γνωριμίες- και μέχρι τώρα όχι μόνο δεν τιμωρήθηκαν αλλά ασκούν και κριτική στη σημερινή πραγματικότητα από την τηλεοπτική τους εκπομπή!

Κατηγορώ τους κόλπους που γέννησαν και επέβαλλαν τον καταναλωτισμό ως διέξοδο.

Κατηγορώ τη μόδα που επιβάλλει την κατάθλιψη ως τρόπο ζωής.

Κατηγορώ το νόμισμα που αντί για ανταλλακτική αξία χρησιμοποιείται ως κίνητρο υπεροχής, υποδεικνύοντας μου καθημερινά την πραγματική ηγεσία της χώρας.

Κατηγορώ την παιδεία που δε μου εξασφαλίζει το ψωμί και την ελευθερία μου.

Κατηγορώ τη χούντα σας που κρύβεται πίσω από τη δημοκρατία μου.

Κατηγορώ την Ελλάδα σας που έπαψε να είναι η Ελλάδα μου…
7 Φεβρουάριος στις 3:42 μ.μ. · Μου αρέσει!
Ioannis Moustereis ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΕΚΝΟΥ ΤΟΥ ΒΡΟΥΤΟΥ
7 Φεβρουάριος στις 7:21 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Nikos Michaelides Επιστολή του Ιωάννη προς τον Αμβρόσιο
Στο Άγιο Όνομα του Πατέρα Θεού.
Στο Άγιο Όνομα του Αρχιεπισκόπου Κύριου Ιησού Χριστού,
Στο Όνομα του Αγίου Πνεύματος της Αγίας του Θεού Βασιλείας,
το Άγιο Πνεύμα προς το Σώμα και Αίμα του Λαού της Ορθοδοξίας εξ Ονόματος Τους Εγώ ο Βασιλεύς Ιωάννης, Εν Κύριω λαλώ.
***
Με εντολή Κυρίου περιόδευσα την Ελλάδα,
και μέτρησα εκατοντάδες σχίσματα και αιρέσεις της Μίας Ορθόδοξης Εκκλησίας του Θεού, που διαμέλισαν σε εκατοντάδες μάζες τον Λαό, οι ιεράρχες και βασιλείς του κάθε τόπου, που αλληλο-αναθεματίζονται αναμεταξύ τους...
μα και σπέρνοντας παρανόμως ο κάθε ιεράρχης το δικό του δόγμα, την δικιά του αντίληψη, και το σκοτάδι, την διχόνοια, και το μίσος ο αδελφός προς τον αδελφό.

Στο όνομα της Θείας Χάριτος του Κυρίου,
παρέδωσα την ράβδο μου στην εκκλησία της Ελλάδος, και ενημέρωσα το τι ο Θεός Θέλει από την Εκκλησία Του:

Ένωση όλων των σχισμάτων με αγάπη Χριστού και την εφαρμογή των Θεοδώρητων νόμων της Βασιλεύουσας Εκκλησίας, σε Μία ποίμνη, ως ο Θεός παρέδωσε στον Λαό Του.

Και ως Βασιλεύουσα που Είναι να δικάσει τους παρανομούντες στον ιερό όρκο τους, τους υπουργούντες την Ελλάδα.

Να καθαρίσει από την πορνεία τους πλάνους διδασκάλους της, και την καθαίρεση του αδελφόθεου των μασονικών στοών, Βαρθολομαίο.
Την αποφυλάκιση του Πατριάρχη Ειρηναίου, και την αποκατάστασή του.

Να δώσει την δωρεάν παιδεία , τέχνες και επιστήμες.

Να δώσει γη στον Λαό.

Και τον ορυκτό πλούτο στον λαό.

Και να φωτίσει τον Λαό Χαρίζοντας Τον, το Φως του Κυρίου.
8 Φεβρουάριος στις 11:21 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 3
Nikos Michaelides Την επιστολη την πηγα εγω και στα αιτηματα αυτα ελαβα την απαντηση οτι ειναι ΟΥΤΟΠΙΚΑ και δεν γινονται. Επισης, στην διαμαρτυρια μου για την προκειμενη απωλεια του Εθνους μας, ελαβα την απαντηση να παω να τα πω στον Ιερωνυμο ή στην Ιερα Συνοδο. Αυτη ειναι οι Ιεραρχες του σημερα, που δειχνουν με "ιερα αγανακτηση" οπως λενε τα προβληματα, θεωρουν βλασφημους οποιος τους βριζει, ενω αυτοι κανουν αυτα για τα οποια βριζονται..... και στην Ανασταση του Εθνους, ολοι βγαζουν την ουρα τους απεξω.
8 Φεβρουάριος στις 11:21 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 4
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη Τα λάθη είναι ανθρώπινα, η συγγνώμη είναι θεία.
Τα μεγάλη λάθη του παρελθόντος διορθώνουν τις μεγάλες ζημιές του αύριο.
Η εμπειρία είναι το μόνο μαχαίρι που κόβει την εκδίκηση.

Η αξία των αποτυχημένων Ελλήνων είναι επάνω στην επιτυχία των πολιτικών τους.
Η Αλήθεια που λέγεται με οργή… το ψέμα με την ευσέβεια την καίει.

***

Σαλπίσματα Αγάπης του φθόνου, με χαμόγελα σκορπάνε. Προσωπεία Αγίων στην μορφή, η κατάρα της καρδιάς τους ως ήλιος βασιλεύει σταυρώνοντας την Αλήθεια οι εργάτες του πονηρού.

Χωρίς γη, χωρίς πατρίδα, θάνατος σπαρτός προς το Αθάνατο Εγώ του Ανθρώπου… μύστες της Ευλογημένης Κατάρας η εκκλησία του γένους του Ισραήλ.
Φιδίσια η αγάπη τους, τα τάρταρα αγαπά η αγκαλιά τους που πνίγει την αλήθεια, που αθάνατα ανασαίνει το θειάφι και το μίασμα, τον φθόνο και την κατάρα… φιδίσιες καρδιές γεμάτες από αγάπη, κατάρα προς τους Ανθρώπους.

Εις τύπον Χριστού και Δεσπότη, εις ουσία δε προσκυνούντες τον αντίχριστο... Φατριάρχες Πατριάρχες κλέφτες της βασιλείας και της Δόξας του Πατρός μου και Θεού Χριστού.

Όπως τα ούρα δεν αγιάζουν, έτσι δεν αγιάζει αυτός που έχει φθόνο για την Παρθενία στην καρδιά.

***

Από την αγάπη έφυγες στα τάρταρα ζεις και όλο ανακαλύπτεις πως μεγαλύτερο μυστήριο από την αγάπη δεν υπάρχει και από τα τάρταρα αν θες στην ειρήνη σου να ζεις, ακολούθα την οδό των ερωτευμένων… και αυτοί όλο ανακαλύπτουν… και δεν έχουν ποτέ απορίες.
Οι αγαπώντες τον έρωτα ζουν στον άδη… οι ερωτευμένοι με την αγάπη τους, αυτοί όψονται Θεόν.

Ιωάννης
8 Φεβρουάριος στις 2:28 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
‎***
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ???
ΔΕΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΡΝΗΣ ΒΑΒΛΩΝΑΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ...

***
αυτός δεν είναι ο δεσπότης μας του Κατάρ....

αυτός είναι ο δεσπότης της κατάρας μας.

αυτός δεν είναι ιεράρχης ! αλλα πρεσβύτερα της εκκλησίας των γκέι και των μασόνων απατεώνων εΒΡΑΊΚΩΝ στοών.

ΟΥΑΙ ! ! !

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΕΟΥ ΕΣΣΕΤΑΙ ! ! !
ΠΡΟΔΟΤΕΣ ! — μαζί με Nikos Michaelides και 3 ακόμη

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 7 Φεβρουάριος στις 8:34 π.μ.
Αρέσει στους Leonidas Spartiatis, Ioannis Moustereis, Μαρια Ιωαννιδου και σε 16 άλλους.
3 κοινοποιήσεις
Nikos Michaelides Κυριαζη, το σχολιο σου το τελευταιο το βαζω στον τοιχο μου μαζι με το ονομα σου.
7 Φεβρουάριος στις 9:40 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη http://afypnisiellinwn.blogspot.com/2012/02/blog-post_11.html

Αφύπνιση Ελλήνων: Όσο η φτώχεια και η πείνα ακμάζει στην Ελλάδα
afypnisiellinwn.blogspot.com
12 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 ·

Πρόσφατη δραστηριότητα
Ο Ιωάννης καταχώρησε την Ελενη Ελενη Καιμα ως αδερφή του. · Μου αρέσει! ·

Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
μέσα στο σπήλαιο του εντός της πσυχής , τον άδη σε βαπτίζουν...
προφήτες μάγοι γενίτσαροι τσαρλατάνοι....
να αντιστρέφουν την πσυχή από την αθανασία προς τον καταραμένο θάνατο των ελλήνων αντί τον ιησού χριστό.

ο άδης μέσα στο εγώ του ...χάρι στο σκοτάδι την φωτιά γεννάει ...
και κάνει τον άνθρωπο..... τον σατανά να θεουργεί...
μέσα σε λαβύρινθους κτισμένους με λέξης...βουτιγμένες στο πσέμα .
με καρδιές που αγαπάνε τον φθόνο και την διχόνοια....
μεταμορφώνουν τον άνθρωπο από χριστό σε γκόημ τους

ένας Χριστός..ολόκληρος πολιτισμός και ιστορία αγάπης....επάνω στον σταυρό της ξυλινης γνώσης του σολομόντα των τουρκο-εβραίων...της ελληνικής βουλήσης σας.... λευκά άλλα εγώ μου....

που εάλω η ελλάς.... μα ο χριστός μας όχι !

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 6 Φεβρουάριος στις 9:00 π.μ.
Αρέσει στους Μαρια Ιωαννιδου, Vasilis Margiolas, Maria Likaki και σε 6 άλλους.
2 κοινοποιήσεις
Spiridoyla Mixail O Ιερός Χρυσόστομος ήταν μέγας άγιος της Εκκλησίας και οτι είπε το έκανε πριν απο την 7η οικουμενικη σύνοδο που κατοχηρωσε οτι απο δω και περα δεν αλλάζει όυτέ ένα κομμά και μια τελεία και δεν δεχόμαστε πλεον κανενα νεοτερισμο απο την 7η κα...
Δείτε περισσότερα
7 Φεβρουάριος στις 9:29 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη Κάποιος σοφός είπε πως ο σημερινός κόσμος στον οποίο ζούμε, είναι κόσμος σύγχυσης. Τρέχουμε συνεχώς. Κυνηγάμε χίμαιρες συμφερόντων, ανέσεων, απολαύσεων, πλουτισμού. Κυνηγάμε την χαρά. Και όλο και πιο πολύ επιταχύνουμε για να πετύχουμε. Και ...
Δείτε περισσότερα
7 Φεβρουάριος στις 5:11 μ.μ. · Μου αρέσει!


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
το σ΄αγαπώ στην γη.

***
το σ΄αγαπώ στην γη μια ανοιχτεί πληγή.
στα τάρταρα σε στέλνει, γιατί οι άνθρωποι τα τάρταρα τους αγαπάνε.
στην γη αγαπά ν οι καλοί να σφάζουν τους κακούς.
και έτσι το καλό τους βασιλεύει...μέσα στον φθόνο, το μίσος,
και τον εγωκεντρισμό.
και την περιφρόνηση των ανθρώπων προς τους κατωτέρας τάξης των συνανθρώπων τους..

το σ αγαπώ του χριστού είναι αγάπη και δώρο κατά χάριν θεού.
το σ αγαπώ του χριστού είναι θυσία αθανασίας προς τον άδη,
το σ αγαπώ του χριστού το κακό το μεταμορφώνει σε καλό...
και δεν το αποκεφαλίζει όπως οι έλληνες τον χριστό ...
ο αδελφός προς τον αδελφό.

στο σ αγαπώ του χριστού , ουδείς δούλος ανώτερος του κυρίου του σε κάθε εαυτό.

το σ αγαπώ των ανθρώπων είναι συμφέροντα και συναλλαγές κέρδους.

αν δέν θέλεις να ζείς άνθρωπε σαν σκλάβος...
.τότε γιατί θέλεις να ζείς σαν αφέντης?
αν θέλεις να ζείς βασιλιάς....τότε γιατί τον κρατάς μαρμαρωμένο?

αν θέλεις ειρήνη στην γη...με αίμα ποτέ μην την αποκτήσεις..παρά μονάχα με το ολύμπιο πνεύμα της λευκής περιστεράς...

ορθόδοξα σε τρόπο ζωής και όχι κάπιας των άλλων ανθρώπων θρησκείας...

αλλά στην μία ουράνια εκκλησία της του θεού των Ελλήνων αγία του θεου σοφία.
στην γλώσσα και την παιδεία των πατέρων αρχαίων αθανάτων Ελλήνων

στην χρυσή εποχή της και στο σήμερα !

αγαπάτε την βασιλεία των ουρανών....εδώ στην γη.
***
πάτερα μας που είσαι μέσα στους ουρανούς της ψυχής των ανθρώπων,
ελθέ και φώτισε τον λαό σου,
και ευλόγησε την κληρονομιά σου,
ως εν το ουρανό και επι της γης,
την γη σε κάθε άνθρωπο σου δώρισε,
να βγάζει τον άρτον του μαζί με εσένα.
και του πάτερ υμών σου εσύ χριστέ μου,
χάρισε στο θέλημα των παιδιών σου...και σε καλούμε να έρθεις εδώ κάτω στην γη,
αμήν έρχου κύριε,
και ανάστησε την αγάπη σου στης ψυχες των δούλων σου, αμήν.

Ι.Β.Π.
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 6 Φεβρουάριος στις 8:29 π.μ.
Αρέσει στους Μαρια Ιωαννιδου, Maria Likaki, Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη και σε 6 άλλους.
2 κοινοποιήσεις
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη H Oρθοδοξία μας είναι φως, είναι ευωδία, είναι άσκηση και αγιασμός, είναι αιώνιος ζωή.

Γράψε τις προσβολές στην άμμο και τις ευεργεσίες στο μάρμαρο.

Δεν γινόμαστε αμαρτωλοί όταν κάνουμε την αμαρτία, αλλά όταν δεν την μισήσουμε και δεν μετ...
Δείτε περισσότερα
6 Φεβρουάριος στις 8:16 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2


Ο Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ προστέθηκε με ετικέτα στη φωτογραφία του στον τοίχο του χρήστη Spiridoyla Mixail.

5 Φεβρουάριος στις 10:44 μ.μ.

Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
‎***
δίνω την ευλογία ... τα ΙΜΙΑ να τα χαρίσουμε στην αδελφή μας την ρωσία...
οι βραχονσίδες του μαζί τα φάγαμε..... το γραμάριο tote ixe 85.000 $ kai to sinolo μας δίνει δοραιάν αιώνια σύνταξη...
αν αυτοι είναι ανάξιοι....τα σύνορα μας .αυτά αφίστετα στον μάγκα τον πούτην που ομολόγησε τον έλληνα αλέξανδρο...και ξεφτίλισε τα λαμόγια..... αυτοί οι αλήτες.....την σημαία μου την πήρε το κυμα.... — μαζί με Nikos Michaelides και 4 ακόμη

Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · 5 Φεβρουάριος στις 9:52 μ.μ.
Αυτό αρέσει σ' εσένα, στους Μαρια Ιωαννιδου, Γιώργος Παγωνάκης, πετρος θεοδωριδης και σε 7 ακόμα άτομα.
2 κοινοποιήσεις
Σοφία Ρούσσου Κατηγορώ εκείνους που παίζουν με τη νοημοσύνη μου, βλέποντάς με ως κινούμενη ψήφο. Ως κινούμενη, μόνο άμμο μπορώ να τους προσφέρω.

Κατηγορώ τη δικαιοσύνη που ντύθηκε απάτη.

Κατηγορώ εκείνους που ακόμα και σε αυτές τις εκλογές θα ντυθούν σ...
Δείτε περισσότερα
7 Φεβρουάριος στις 2:27 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη http://yperpisteosellinonanthropotitas.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ: Μαρμαρωμένη Ανθρωπιά
yperpisteosellinonanthropotitas.blogspot.com
7 Φεβρουάριος στις 3:56 μ.μ. · Μου αρέσει! ·


Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ....ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.....ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΣΥ ΤΟΥ................ΑΛΩΣΤΕ ΤΟΥΤΟ ΕΣΤΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ....ΠΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΕΣΜΕΝ !...............?.

Δεν υπάρχουν σχόλια: