Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012


  • https://www.facebook.com/photo.php?fbid=213101955454100&set=o.280011955351835&type=1&theater
    ‎***
    στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος....στο όνομα τηςβασίλισσας Παναγιάς της καρδιας του άθονα.....

    δεν έχει ο θεός σου καμιά θέσει στο ιερό του Θεού Μου.

    αν δεν μας ανοίξουν τις πόρτες της αγίας σοφίας, και δεν μας επιστρέψουν τις εφτά εκκλησίες της Ασίας μας.... Τούρκικος μιναρές στην ελλάδα ποτέ να μην ξανα ακουστεί... ο Θεός, μου προστάζει.
    και αν η ολυμπιακή φλόγα που τόσο πρόθημα νοικιάζετε για το Χρήμα...
    αν την πουλήσετε μία ακόμα φορά.....
    τρείς ανάθεμα στους έλληνες που σας το επιτρέπουνε....
    , και όχι στον Άγιο φωτεινό δαυλό της,
    αυτή η φλόγα.....είναι παρθένα Ελληνίδα Μάνα .... αυτή η ελλάδα είναι η Παναγιά.. ...και όχι η πόρνη σας...
    έξω από τον ναό των ελλήνων οι τσατσάδες έμποροι ψυχών....
    έξω από την ελλάδα οι βαρβαροι...και το πνεύμα τους...

    εμείς ορθόδοξοι έλληνες ανθρώπων αει εσμέν !

    Ολύμπιον ανθρώπων πνεύμα !


    ιωάννης βατάνζης των ανθρώπων του θεου.... εκκλησία στην γη
     ·  ·  · Πριν από 22 λεπτά
  • ‎***
    ΄'ήρθα τώρα... μα είμαι ο του Χριστού το ένα, ο αιώνας....εγώ του εγώ της ψυχής σου. στα πάντα.. ακόμα εκεί στο μαυρο της καρδιας και του μυαλού σου.


    ηρθα εγώ ανθρώπου και διαολοι δεσποτες και θεολόγοι που καταριέστε ανθρώπους...εσείς αρσενοκοιτιδες ομοφιλοφιλοι σαταναδες....ηρθα ...
    ήρθα είμαι και ήμουν αυτός που πάντα θα είναι...
    ηρθα ελλαδα....ηρθα...
    εσυ ποτε σου δεν ηρθες στο ευαγγελιο του Κυρίου μας...
    μα προσκυνας το συνταγμα των εβραιων.
    ηρθα...να σου πω.... ο τριγμος σας πουτάνες στην ψυχή ευσεβεις απετεωνες...της κολασεως σας εσσεται...και οτι σπηρατε θα θερησετε....
    ηρθα..να σας πω.... ο θεός ντρεπετε που σας επλασε...
    και βρέξικε όχι αλάνθαστος, μα μεγάλος μαλάκας που σας χάρισε την ουσία του όλη....και σήμερα ελλάδα προσκυνάτε ως ιούδες των τροικανων και του μισθου του χρήματος σας..ως θεό σας...


    σας φτίνω στα μούτρα εγώ ο βασιλευς ιωάννης...δεν είσθε έλληνες..αλλά προδότες της ελλάδας...
    εσείς για χριστό μιλάτε και την αγάπη του....και στο όνομα του , σατανα με βαπτίσατε στα παιδια του Ιησου Μου...
    ουαι μου τον μ@λ@κ@..
    ουαί στην παναγια ..
    ουαί στους ουράνιους αγγέλους που με χρήσανε για βασιλία ως το αίμα του βυζαντίου στις φλέβες μου που κυλά..
    ουάι μου στο πνεύμα σας πόρνη ελλάδα...
    που τολμάς τον χριστό να ομολογείς ως φερενζε ας φωράς στης ψυχής σου την εικόνα.....αποστάτη άνθρωπε.....σταυρωτη μου...
    ηρθα...και φευγω.....
    και θέρισε πουτάνα ψυχή ....το φόρεμα της σκλαβιας σου....
    έξω από την εκκλησία μου...
    έξω απο την αιωνιότητα του θεου χριστου μου...
    εσείς τσογλάνια πόρνοι στην ψυχή δεν είσθε έλληνες..αλλά ο χριστός στον σταυρό.......ως ιούδας του προκτου και του φαλού σας...πόρνοι..πουλητές των παιδιών σας στους ιερείς του ταχάρ.....τσογλάνια με μορφή έλληνα....προδότες .



    ιωάννης το τσογλάνη και μπάσταρδος της πουτανιάς σας.... ιησους χριστός...
    εγώ ο αγάμητος σας ευσεβείς οικογενιάρχες λόγιοι μου.... poylit;ew tvn paidi;vn saw stoyw gamiadew bref;vn mas;onvn ierarxvn saw....makran toy xristoy kai thw ekklhsiaw moy.....paterew
  • ‎***
    τσογλάνια που για θεό σας έχετε την τρόικα.... και τους εβραίους σταυρωτές της χώρας μου και των ιερών της...


    στον επόμενο τόνο.... η ώρα θα είναι : ιωάννης, μπιπ σας....
    τσογλανια ευσεβείς απατεώνες .

    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της....μπίπ σας...
    στον επόμενο τόνο ... η ώρα εί,ναι Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της....
    στους ενδεδυμένους ορθοδόξους εαυτόν αναστημένο χριστό...

    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της....... αδέλφια Μου εαυτοί Του.

    στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι ,Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της.... καρδιάμου εαυτέ μου σκλάβε των πόρνων βασιλιαδων του σατανα θεου τους...
    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι !Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της....μπιπ σας ιεραρχες με ρωζ ζαρτιερες κατο απο τα ρασσα σας.
    ..
    στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι ,Ελλάδα και του Χριστου το πνεύμα της......μπιπ σας , εσάς στου θρόνου Μου ιεράρχες...πόρνοι τσογλάνια δεσποταδες...της ελλάδας Μου...



    ο επόμενος τόνος δεν έχει χρόνο ποια...γιατί ο αιώνα ανστήθει, χριστέ ελλάδα...ουαι στην επόμενη αιώνια ώρα.... που ουαί !!! για εσάς που ποτέ δεν με αγαπήσατε ...........ελλάδα και πολίτες της τρόικα.....

    ήρθα !


    ιωάννης πρόδρομος της κρίσης και της κατάρας σας...εγώ...το θέλημα σας...ο μπασταρδος σας ξεμαρμαρωμένος βασιλεύς του θεου....





    στον επόμενο τονο , η ώρα θα είναι μπίπ σας προδότες γενίτσαροι...
    εγώ ο ιωάννης ...μπίπ σας.
    www.youtube.com
    ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΜΑΤΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ! ΣΤΙΣ 28 ΜΑΪΟΥ 1453 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 29! Ο Αγώνας από εκεί συνεχίζεται! ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΡΟΥΡΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ! Καταγείτε στη...
  • Πρόσφατη δραστηριότητα
  • ‎***
    Στήκετε και κρατείτε τάς παραδόσεις άς εδιδάχθητε,είτε δια λόγου ,εί δι΄επιστολής ημών
    ****

    Οι καιροί απαιτούν αγώνες,η ευθύνη όλων τεράστια,οι ανθρωπιά άρχισε να παραπαίει,κινδυνεύει να αφανισθεί!!Μικρό του Χριστού ποίμνιο οι του Πατρίου εορτολογίου,καλείστε σε συστράτευση,οι καιροί αναβολές δεν χωρούν.Οι θύελλες άρχισαν να ξεσπούν.Κάθε μικρή σκόρπια πυγολαμπίδα χάνετε μέσα στο σκοτάδι ,ο Αξονας Πίστεως και Παραδόσεως καλείτε να ενώσει τις μικρές σκόρπιες πυγολαμπίδες και να φτιάξει Φάρο που θα φωτίσει τον σκοτισμένο σε όλους μας δρόμο...Ενώστε τους πιστούς επιτέλους!!!!Ενώστε το Σώμα της Μητέρας του Κυρίου [Εκκλησίας]!!!Διότι τι αξία έχει που ομολογήτε Πίστη ,χωρίς αγάπη και ομόνοια!!!Που βρίσκεται κατανόηση και ομλογία Πίστεως,να έχει ισχύ και αξία χωρίς να την κατανοήσουμε πλήρως!!!

    [ΑΓΑΠΗΣΩΜΕΝ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΙΝΑ ΕΝ ΟΜΟΝΕΙΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩΜΕΝ]....

    Η Ομολογία Πίστεως ,δύναται να επιτευχθεί ,μέσω της ομόνοιας και της Αγάπης,προς την Αγίαν και Ομοούσιον και ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΝ Τριάδα,πατέρες σεβαστοί!!!!
    Συστράτευση λοιπόν υπέρ πίστεως και Πατρίδος !!!!
    Τα νέφη άρχισαν να πυκνώνουν γύρω μας η μπόρα έχει είδη αρχίσει κάθε μεμονομένη ορθόδοξη φωνή κινδυνεύει να καταπνιγεί!!!
    Εντοπίστε επιτέλους τα θέματα που σας ενώνουν κι΄ας αναγνωρισθεί η μηδαμινότητα των θεμάτων διοικητικής φύσεως,θα σας ζητηθούν ψυχές!!!!

    με τις ευλογίες της παναχράντου μητρός και πατρός και δεσπότου ημών κύριου ιησού χριστού.
    μετα πάντων των αγίων και αγγέλων της αγάπης Αυτού .... αμήν.
     ·  ·  · 22 ώρες πριν
  • ‎***
    στον επόμενο τόνο.... η ώρα θα είναι : ιωάννης, μπιπ σας....

    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
    στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...

    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
    στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...

    στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
    στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...





    στον επόμενο τονο , η ώρα θα είναι μπίπ σας προδότες γενίτσαροι...
    εγώ ο ιωάννης ...μπίπ σας.
    www.youtube.com
    ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΜΑΤΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ! ΣΤΙΣ 28 ΜΑΪΟΥ 1453 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 29! Ο Αγώνας από εκεί συνεχίζεται! ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΡΟΥΡΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ! Καταγείτε στη...
     ·  ·  · Χθες στις 1:41 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: