Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012



‎***
στον επόμενο τόνο.... η ώρα θα είναι : ιωάννης, μπιπ σας....

στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...

στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...

στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! 28 Μαΐου μπίπ σας...
στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι 28 Μαϊου μπιπ σας...





στον επόμενο τονο , η ώρα θα είναι μπίπ σας προδότες γενίτσαροι...
εγώ ο ιωάννης ...μπίπ σας.

www.youtube.com
ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΜΑΤΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ! ΣΤΙΣ 28 ΜΑΪΟΥ 1453 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 29! Ο Αγώνας από εκεί συνεχίζεται! ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΡΟΥΡΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ! Καταγείτε στη...

 ·  ·  · 13 ώρες πριν
  • 3 κοινοποιήσεις

    • Νίκος Κουρτίδης ‎!!!!! ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      13 ώρες πριν ·  ·  4

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ αμέ !!!!!!!!..........
      13 ώρες πριν ·  ·  5

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ φου και φύγανε !
      13 ώρες πριν ·  ·  3

    • Νίκος Κουρτίδης ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΛΟΥ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!! :))
      13 ώρες πριν ·  ·  6

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ καλή λαμπρή !!! μάκια του μάκια του !!!! καλή ξεκούραση !!!!
      13 ώρες πριν ·  ·  4

    • Νίκος Κουρτίδης 
      13 ώρες πριν ·  ·  3

    • Περικλής Τσιούτσιος † IC XC NIKA † ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ + ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ!!! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!
      13 ώρες πριν ·  ·  6

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ καλή λαμπρή βορά και ελλάδα ! :)
      13 ώρες πριν ·  ·  3

    • Μπεσυ Θεοδωρου Εχουμε δρόμο ακόμα!!!!!!!!!
      8 ώρες πριν ·  ·  2

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ οι άνθρωποι ναι...... ο Κύριος όχι. :)
      5 ώρες πριν ·  ·  2

    • Νάνσυ Παπαναστασίου ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
      5 ώρες πριν ·  ·  3

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ σαν αστραπή..μέσα σε λεπτά θα συλληφθούν οι προδότες όλοι !............................................
      5 ώρες πριν ·  ·  3

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ καλημέρα αδελφούλα !!!:)
      5 ώρες πριν ·  ·  2

    • Νάνσυ Παπαναστασίου ♥ ♥ ♥
      5 ώρες πριν ·  ·  3

    • Ιωάννης ξυπόλητος μελχισεδέκ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΧΘΕΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

      Σύμφωνα με την Ορθόδοξη εκκλησιολογία, Εκκλησία και Ορθοδοξία ταυτίζονται. Η Εκκλησία είναι οπωσδήποτε Ορθόδοξη και η Ορθοδοξία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, το Σώμα του Χριστού. Και επειδή ο Χριστός είναι ένας, άρα και η Εκκλησία είναι μία. Γι’ αυτό ποτέ δεν νοείται διαίρεση στην Εκκλησία. Μόνο χωρισμό από την Εκκλησία έχουμε. Σε συγκεκριμένες δηλαδή ιστορικές στιγμές οι αιρετικοί και οι σχισματικοί αποκόπηκαν απ’ αυτήν, κι έτσι έπαψαν να είναι μέλη της.

      Η Εκκλησία κατέχει το πλήρωμα της αλήθειας, όχι μιας αφηρημένης αλήθειας, αλλά ενός τρόπου ζωής που σώζει τον άνθρωπο από το θάνατο και τον κάνει ‘’κατά χάριν Θεό’’. Αντίθετα, η αίρεση αποτελεί ολική ή μερική άρνηση της αλήθειας, ένα κομμάτιασμά της, που έτσι παίρνει το χαρακτήρα και την παθολογία μιας ιδεολογίας. Χωρίζει τον άνθρωπο από τον τρόπο υπάρξεως που έδωσε ο Θεός στην Εκκλησία Του και τον θανατώνει πνευματικά.

      Τα δόγματα επίσης, τα οποία περικλείουν τις υπερβατικές αλήθειες της πίστεώς μας, δεν είναι αφηρημένες έννοιες και διανοητικές συλλήψεις, ούτε, πολύ περισσότερο, μεσαιωνικός σκοταδισμός ή θεολογικός σχολαστικισμός. Εκφράζουν την εμπειρία και το βίωμα της Εκκλησίας. Γι’ αυτό, όταν υπάρχει διαφορά στα δόγματα, υπάρχει οπωσδήποτε και διαφορά στον τρόπο ζωής. Κι όποιος υποτιμά την ακρίβεια της πίστεως, δεν μπορεί να ζήσει την πληρότητα της εν Χριστώ ζωής.

      Ο Χριστιανός πρέπει να δεχθεί όλα όσα αποκάλυψε ο Χριστός. Όχι ένα ‘’μίνιμουμ’’, αλλά το σύνολο. Γιατί στην ολότητα και την ακεραιότητα της πίστεως διασώζονται η καθολικότητα και η ορθοδοξία της Εκκλησίας.

      Έτσι εξηγούνται οι μέχρις αίματος αγώνες των αγίων Πατέρων για τη διαφύλαξη της πίστεως της Εκκλησίας, καθώς και η μέριμνά τους για την διατύπωση, με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, των ‘’όρων’’ των Οικουμενικών Συνόδων. Οι ‘’όροι’’ αυτοί δεν σημαίνουν τίποτε άλλο παρά τα όρια, τα σύνορα της αλήθειας, για να μπορούν οι πιστοί να διακρίνουν την Εκκλησία, ως Ορθοδοξία, από την αίρεση.

      Οι ετερόδοξοι, με το να αρνηθούν την πληρότητα της αλήθειας, χωρίστηκαν από την Εκκλησία. Γι’ αυτό και είναι αιρετικοί. Επομένως στερούνται την αγιαστική χάρη του Αγίου Πνεύματος, και τα ‘’Μυστήρια’’ τους είναι άκυρα. Το βάπτισμα λοιπόν, που τελούν, δεν μπορεί να τους εισαγάγει στην Εκκλησία του Χριστού.

      «Τους γαρ παρά των αιρετικών βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας ούτε πιστούς ούτε κληρικούς είναι δυνατόν», μας λέει ο ΞΗ’ κανόνας των Αγίων Αποστόλων. Και ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης συμπληρώνει: «Όλων των αιρετικών το βάπτισμα είναι ασεβές και βλάσφημον και ουδεμία κοινωνίαν έχει προς το των Ορθοδόξων».
      ..

      5 ώρες πριν ·  ·  6

    • Eric Lester αναμενουμε την καταληλη στιγμη...
      3 ώρες πριν ·  ·  2

    • Μαρια ραφαηλ Ηλιαδη http://www.youtube.com/watch?v=pjZwsSlNN4U

      www.youtube.com
      ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΑΛΑΤΕΝΙΟΥ ΤΟΝ ΕΠΑΨΕ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΛΑΤΙ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΩΘΕΙΤΕ ΚΑΨΤΕ ΤΟΝ ΒΡΑΧΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΟΛΟΝ !
      Πριν από 23 λεπτά ·  ·  1 · 

  • εδώ δώσατε την σημαία στους τούρκους, παραδώσατε την χώρα στους νόμους των εβραιών και υπιρετείς το σύνταγμα των εγκλέζων.....για πιές ελληνικές δυνάμης μου μιλάς???

    θα σηκωθούν οι σκοτωμένοι της μέρκελ φουκαρά μου ..ουαι !
    βαρης ο όρκος....αιώνια καταρα του ΄προδοτη..

    www.youtube.com
    ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΑΨΑΣ 10/8/2009 - ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ ΩΣ Α/ΓΕΕΘΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ: "Ως τελευταία ένδειξη τιμής και σεβασμού προ...

     ·  ·  · Πριν από 36 λεπτά

  • ‎***
    μίαν ατότε .... και μίαν κιάλο σήμερον.....
    www.youtube.com
    Η ΡΩΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΚΙΑΛΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ! Video Created By: ΕΛΕΝΗ ΖΕΡΖΕΛΙΔΗ

     ·  ·  · Πριν από 59 λεπτά

  • ‎***
    δεν έχει ο θεός σου καμιά θέσει στο ιερό του Θεού Μου.

    αν δεν μας ανοίξουν τις πόρτες της αγίας σοφίας, και δεν μας επιστρέψουν τις εφτά εκκλησίες της Ασίας μας.... Τούρκικος μιναρές στην ελλάδα ποτέ να μην ξανα ακουστεί... ο Θεός μου προστάζει.
    και αν η ολυμπιακή φλόγα που τόσο πρόθημα νοικιάζετε για το Χρήμα...
    αν την πουλήσετε μία ακόμα φορά.....
    τρείς ανάθεμα στους έλληνες που σας το επιτρέπουνε....
    , και όχι στον Άγιο φωτεινό δαυλό της,
    αυτή η φλόγα.....είναι παρθένα Ελληνίδα Μάνα .... αυτή η ελλάδα είναι η Παναγιά.. ...και όχι η πόρνη σας...
    έξω από τον ναό των ελλήνων οι τσατσάδες έμποροι ψυχών....
    έξω από την ελλάδα οι βαρβαροι...και το πνεύμα τους...

    εμείς ορθόδοξοι έλληνες ανθρώπων αει εσμέν !

    Ολύμπιον ανθρώπων πνεύμα !



  • ‎***
    βάρβαροι κατάντησαν στην ελλάδα οι Έλληνες.
    και οι βάρβαροι στην Ελλάδα βασιλιάδες.


    ανάθεμα ο αδελφός προς τον αδελφό ....
    εστί ως τον σατανά τον εβραίων στον σταυρό.
    όπως του Ιησού Χριστού προς τους αλλήλους εν Ανθρώπων την αγάπη.

    που οι ψυχοκτόνοι ψεφτοπατέρες της γενιτσαρικής Εκκλησίας εν ελλάδι...

    σήμερα σταυρώνουν Όχι μόνο τον Χριστό...
    αλλά και την ίδια την Παναγιά....


    ουαί σε εσάς γενεά αχάριστη....

    μαύρες ακρίδες κατεβαίνουν με φωτιές από τον ουρανό.....να κάψουν την χωματένια σάρκα σας.....

    και ουράνιοι αγγέλοι να στείλουν στο αιώνιο πυρ την πόρνη ψυχή σας.

    ***
    ιωάννης βασιλεύς.


    \



     ·  ·  · 2 ώρες πριν

  • ‎***
    το όνομα του Θεου ίσον Άνθρωπος.
    και ο Χριστός το πνεύμα Του.

    Ελλάς και Χριστός ίσον Θεός !

    και οι έλληνες οι Υιοί Του.

    ο απαγορευμένος καρπός του δένδρου ,της επί της γνωσης της φύσης των καταραμένων Υιών του θεού, από τους εβραίους γενίτσαρους ψεύτο- ιεράρχες...

    ουαί !
    ***
    βασιλεύς ιωάννης.

    χριστος ανεστη ! καιρός και η των ελλήνων η αγάπη !



     ·  ·  · 8 ώρες πριν

  • ‎***
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ! ! !

    λάσπες ρίξατε έλληνες στα κεφάλια σας αντί για ελευθερία.

    σατανά έχετε για θεό σας και όχι τον Ιησού Χριστό
    τι δουλειά έχει ο Χριστός με Αυτούς που την ελλάδα και τους έλληνες έχουν ως τον Λαό της Κατάρας του Θεου Τους?


    ιδού στο φως οι μασονικές στοές...
    οι πατέρες της αγάπης του θεού..που εμάς τους έλληνες έχουν ως ζώα και σκλάβους τους...
    ιδού το πρόσωπο της πόρνης βαβέλ,
    ιδου το στέμμα της αποστασίας από την Αγία εκκλησία Ημών.


    ιδου το κράτος του ισραήλ... των κατοχικών δυνάμεων τους εν ελλάδι .

    ιδού οι γενίτσαροι προδότες της ουράνιας στην γη βασιλείας σας...
    ιδού ο θεός σας...



     ·  ·  · 13 ώρες πριν

  • πληρώνουν οι έλληνες ....για να έχουν αγγλική νομοθεσία?
     ·  ·  · 14 ώρες πριν

  • ‎***
    του κόρακα του Είναι σου ελλάδα ... του Ηλία του ζηλωτή Μου ο Λόγος.
    ***
    λέγει Κύριος και Θεός :

    ουαί μου ! έλληνες έπλασα και βάρβαρους αντικρίζω.

    εκκλησία έχτισα στην γη , και σταυρό στον γολγοθά μου χάρισαν οι ιεραρχες.

    ουαί μου τον άνθρωπο... ουαί στον άνθρωπο βασιλια μου, που άξιος ντύθηκε το φόρεμα μου, και πολεμα για την λευτεριά.

    τον κατηγορείτε εσεις στην γη, γιατί σας λέγει Αυτός το τι εσείς εργάζεστε.
    και συνεννήται στην σταύρωση Μου...διότη εικόνες μου,
    ο ιωάννης είναι της δικιάς μου ουράνιας σοφίας μου υποτακτικός...ο βασιλιας.


    ουαί μου τον άρωστο στο πνεύμα... που δεν επιτρέπω να με γαμίσετε από εκή που εσείς έρχεστε σε φωτισμου σας κοινωνία...
    ουαί μου.. που λάβατε το σώμα και το αίμα από το άγιο δισκοπότηρο μου.

    ουαί μου ελλάδα που σε αγάπησα... και εσύ με σταύρωσες μαζί με της γης τους ανθρώπους.


    ουαί μου υιοί μου εμένα τον Άνθρωπο τον ουράνιο..που ο μαλάκας γενήθικα στα χέρια σας να πεθάνω για να σας σόσω, και εσείς..... με την ανθρωπιά των ΜΜΕ του σήμερα... με γ@μ@τε.


    πάντα έτσι και αλιώς...με αγάπη.....

    σας ευχαριστώ που μας ακούσατε, εμένα, και την εικόνα μου.

    σας αγαπώ..'όχι ως θεός, αυτός τον σταυρόσατε..
    σας αγαπώ γιατί μπορώ να σας εκδικιθώ...στο πρόσωπο του ιωάννη Μου..
    τσογλάνια πούστιδες στο κορμή και θεολόγοι σε εικόνα.
    τσογλάνια δεσπότες που κλέτε στην εικόνα της παναγίας και στην ουσία συγκινίστε για την ιδονή του προκτου σας...
    τσογλανια ΜΜΕ....
    σας αγαπώ...αιώνιε λαέ μου..
    τσογλάνια θεολόγοι που οι καρποί σας είναι το ανάθεμα...
    σας αγαπώ .

    σας αγαπώ ισραιλίτες με ελινικια ταυτότητα...
    σας αγαπώ.....εγώ ο σατανάς σας.
    ***

    έλληνες ο βασιλέας χριστός έσσεται εκ των ουρανών... την γ@μήσ@τε δεώντος..όπος εσείς γαμάτε βρέφοι.....και πουλάτε την γη ΜΟΥ...

    δεν σας αγαπώ εγώ ειμί ο καταραμένος του γεννηθίτω το θέλημα σας...ουαί σας τσογλάνια..
    είμαι εδώ... και απολαμβάνω την αγία ιπομονή μου, ο ασκός του αιώλου του λόγου Μου.....

    στο ευαγγέλιο τσογλάνια γαμημένοι άνδρες που σταυρώνετε την λευκή περιστερά του αίματός μου......... ουαι σας τσογλανια της εικόνας μου φίλοι μου..
    εγώ ο μαλάκς σας ξεμαρμαρωμένος βασιλιας του θεου στην γη... τσογλάνια σταυρωτές της ελλάδας Μου.

    ιωάννης βασιλευς της αγίας σοφίας του θεου...εν τη εκκλησια Αυτου... ο μαλάκας σας βασιλιας....ο μη γαμημένος σας.....πόρνοι !
    και από την παναγιά και χριστό και πατέρα στεφανομένος, και από ουράνιους αγγέλους..ΑΞΙΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΣ>>>>>ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: