Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012


  • ‎***
    βρε τον γκαβο !

    δεν βλέπω καλά :((
    το ελάχιστο που κάνετε σε εμένα, είναι αυτό που κάνετε στον λαό μου δεσποτάδες μου.....
    και στα αλήθεια βλέποντας εσάς κόντευα να χάσω το φως μου..... η πράγματι είμαι καραγκιόζης και μαλάκας....
    η,βρε δεν βλέπω καλά, ο αμετανόητος....

    τσογλάνια πόρνους ραβίνους βλέπω ??

    ή?...
    την εκκλησία του χρυσού και της πουτανιάς?

    όχι, είναι οι δέκα προδότες τσογλάνια φίλοι μου, που του κρεμασμένου τους μόνου πιστού μετά του ιωάννου , του ιούδα, την άλλη άκρη του σκινιου κρατάνε...
    οι προδότες....που θέλουν σφάξιμο στο γόνατο..ως οι μωαμεθανοί σφάζουν τους χριστιανους ... και αυτή η πόρνη εκκλησία ως ο ηρώδης σφαγιάζει του ιησού χριστου της αγάπης την αγάπη.....ειδου το πρόσωπο του σατανά....που σταυρώνε , που νομίζει πως αιώνια θα σταυρώνει, όπως σήμερα στο αιώνα την ελλάδα..... οι πατέρες τους γένους του σατανά.
     ·  ·  · Πριν από 48 λεπτά
  • ‎***
    δεδομένου πως όλοι μέσα στην αμαρτία εβαπτίσθηκαμε.

    ο Θεός και Χριστός μας πρώτος το ποτήρι αυτό το ήπιε.
    καταπίνοντας ο ίδιος προσωπικά της αμαρτίες μας,
    και όλες τις αστοχίες... πληρώνοντας με την αγάπη και τις πληγές Του ,αντί για λίτρου... και κουβαλώντας Αυτός τον δικό μας σταυρό , ο Χριστός μας...
    στον κάθε εαυτό... και το εσύ σου στους αλλήλους.
    γιατί Αυτός είναι ότι και το εγώ σου.
    μα το Εγώ του Χριστού??? ποιός το γνωρίζει???

    ο Χριστός είναι η δόξα που στερούνται οι πεφωρτισμένοι,
    οι τα βάρη τους που δεν ομολογούν πως τα κάνουν στον Χριστό.

    δεδομένου πως η αμαρτία είναι κατασκέβασμα , από κτιστό πνεύμα ,ανθρώπων πονηρών και όχι του Θεού.

    αγκάθινο στεφάνι στην γνώση αντί για θεό ντύσαν... τον άνθρωπο .
    και επάνω στην ξύλινη της κατάρας των ψυχών την γνώση,
    μαρμαρωμένη η βασιλεία του εντός του υμών.,...
    νεκρή από αγάπη...
    στον χρόνου του χάρου τον μαρμαρωμένο βασιλιά της να περιμένει ....

    και ήρθε ο καιρός σε χρυσό να μεταμορφωθεί το στεφάνι σου, ελληνιδα ψυχή μου,
    με την Μετάνοια .

    όσοι δέχονται τον Χριστό...ο Χριστός τους δίνει την εξουσία τέκνα θεού να είναι....
    και εμείς τέκνα θεού εσμέν !
    καιρός και της βασιλείας της Αγίας του Θεού Σοφίας μας!
    αμήν ο Κύριος κρίση φέρνει !
    και την ελλάδα θα κάνει νέα !
    και αναπαύσει υμάς !
    ***

    ιωάννης βασιλεύς.
    ...
    Υιός Θεού , παιδείας πνεύμα Α Ω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: